صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

فروش ۳۸ میلیارد تومانی اموال تملیکی استان تهران از ابتدای سال‌جاری

۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰:۱۷
کد خبر: ۴۷۱۵۷۱۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اینکه میزان فروش کالا‌های موجود در این انبار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، گفت: اموال تملیکی استان تهران از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود ۳۸ میلیارد تومان فروش داشته است.

حسین ایزدی، مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران، در گفت‌وگو با میزان با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری ۶ حراج الکترونیک برای تعیین‌تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان برگزار شده است، گفت: در روز‌های آینده مزایده فروش کالا‌های موجود در گمرک استان تهران برگزار خواهد و پیش‌بینی می‌شود حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان از موجودی کالا‌ها به‌فروش برسد.  

وی با اشاره به فروش ۳۸ میلیاردتومانی اموال تملیکی استان تهران در سه ماه ابتدایی سال‌جاری، اظهار کرد: این میزان فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۵ میلیارد تومان را نشان می‌دهد.

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اینکه حمایت‌های قوه قضاییه موجب ارتقای عملکرد این سازمان شده است، گفت: براساس دستور دادستان، پیش‌بینی برگزاری ۴ مزایده در ماه برای تعیین‌تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران انجام شده است.  

ایزدی در ادامه افزود: ۲۰ خودروی هاوال به ارزش حدودی ۴۰ میلیارد تومان در مزایده ۵۷۲ استان تهران بارگذاری شده است.

وی همچنین در رابطه با وضعیت انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد ضایعات موجود در انبار‌ها نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است و برخی از کالا‌های امحایی مانند اقلام شیمیایی و دارویی را با شرایط مناسب زیست محیطی برای انهدام و امحا به استان اصفهان ارسال کرده‌ایم.

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به راه‌اندازی سامانه حراج خرده‌فروشی برخط سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده هفته‌ای ۲ مرتبه در این سامانه، استان تهران حراج خواهد داشت.  

ایزدی تاکید کرد: در این حراج‌ها ۴۰۰ یا ۵۰۰ قلم کالا عرضه خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود در هر حراج حدود یک‌میلیارد تومان کالا به‌فروش برسد.

انتهای پیام/ 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *