صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان ایلام با حضور در زندان به مشکلات و درخواست‌های زندانیان رسیدگی کرد

۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۳۶۷۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری ایلام از زندان مرکز ایلام بازدید و از نزدیک به بررسی مشکلات و درخواست‌های زندانیان پرداخت.

خبرگزاری میزان - عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام با همراهی جمعی از مسئولین قضایی و وکلای مرکز وکلای قوه قضاییه استان از زندان مرکز ایلام بازدید و از نزدیک به بررسی مشکلات و درخواست‌های زندانیان پرداختند.

علی‌محمدی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲ و در پی تصمیمی که در شورای قضایی استان گرفته شد بنا است همکاران قضایی در تمام روز‌ها به صورت نوبتی در زندان حاضر شوند و درخواست‌های قانونی زندانیان را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: در همین راستا شورای قضایی و معاونت قضایی استان هفته‌ای یک روز و با همراهی ۵ نفر وکیل در هر کدام از زندان‌های استان حاضر می‌شوند.

علی‌محمدی بیان کرد: هدف ما اصلاح مجرمین و آماده سازی آنان برای ورود به جامعه به عنوان یک عضو موثر، سالم و مفید بعد از پایان دوره حبس است و استفاده از ظرفیت‌های قانونی در این زمینه مانند تعلیق اجرای مجازات، استفاده از آزادی‌های مشروط و استفاده از مرخصی‌های دوره‌ای مورد اهتمام است.

اجلالی رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه در استان نیز در ضمن این بازدید گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل وکلای مرکز، آمادگی خود را در راستای همکاری با دادگستری در جهت ارائه مشاوره و خدمات قضایی به زندانیان اعلام می‌کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که این برنامه منجر به پیشرفت جامعه و تعالی اجتماعی و برقراری عدالت در سطح جامعه شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *