رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری ایلام از کارخانه سیمان در حال احداث شهرستان دهلران بازدید کرد

13:56 - 20 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۹۴۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری ایلام از کارخانه سیمان در حال احداث شهرستان دهلران بازدید کرد
رئیس کل دادگستری ایلام در راستای حمایت حقوقی و قضایی از واحد‌های تولیدی از کارخانه سیمان در حال احداث شهرستان دهلران بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - عمران علی‌محمدی در راستای حمایت حقوقی و قضایی از واحد‌های تولیدی از کارخانه سیمان در حال احداث شهرستان دهلران بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری ایلام در این بازدید خاطرنشان کرد: کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی سرمایه ملی و متعلق به مردم‌اند و وظیفه دستگاه قضایی حفظ حقوق بیت المال و عامه مردم است.

وی افزود: ما به دنبال راه اندازی و رفع مشکل واحد‌های تولیدی هستیم و راه اندازی کارخانه‌های صنعتی به مهار تورم و رشد تولید کمک خواهد کرد و ما در این جهت قدم‌های اساسی بر خواهیم داشت و در این خصوص بررسی خواهیم کرد چنانچه ترک فعلی اتفاق افتاده باشد ماموریت دستگاه قضا برخورد با آن است.

علی‌محمدی از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد و ضمن دیدار با سرمایه گذار و دست اندرکاران این کارخانه در حال احداث دستورات لازم را در جهت رفع موانع و تسریع در راه اندازی آن صادر کرد.

گفتنی است دادگستری استان در سال ۱۴۰۱ با برگزاری ۵۲ جلسه و ۷۱ مصوبه از تعطیلی ۲۵ واحد تولیدی جلوگیری به عمل آورده و با تلاش‌های صورت گرفته از ۲۲ واحد تولیدی رفع مانع صورت گرفت و ۵ واحد تولیدی که تعطیل بوده به چرخه تولید باز گشت و در این راستا ۳۴۲ نفر به کار بازگشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *