رئیس کل دادگستری استان ایلام در ملاقات مردمی به درخواست های ۶۹ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

14:48 - 01 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۹۷۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل دادگستری استان ایلام در ملاقات مردمی به درخواست های ۶۹ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری ایلام با ۶۹ نفر از مراجعین به دادگستری استان دیدار و ضمن بررسی درخواست‌های آنان، حسب مورد دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - عمران علی‌محمدی در ملاقات مردمی درخواست های ۶۹ نفر از مراجعان به دادگستری استان را بررسی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

وی در حاشیه این دیدار، در خصوص کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع و برگزاری دیدار‌های مردمی اذعان کرد: ریاست قوه قضاییه و سایر مسئولان عالی دستگاه قضایی با حساسیت ویژه‌ای موضوع تکریم و حفظ احترام ارباب رجوع را پیگیری کرده و خواستار توجه هر چه بیش‌تر به این موضوع از سوی رؤسای دادگستری ها، سرپرستان مجتمع‌های قضایی، قضات و کارمندان دستگاه قضایی هستند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام کرامت محوری، تکریم ارباب رجوع و برخورد اخلاق مدارانه با مراجعین را از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های دادگستری استان در سال جاری خواند و اضافه کرد: دیدار‌های مردمی رئیس کل دادگستری استان، معاونین قضایی و رؤسای دادگستری کلیه حوزه‌های قضایی استان در راستای همین سیاست به صورت منظم برگزار می‌شود.

علی محمدی خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم سبب اطلاع و نظارت مسئولین از فرآیند انجام امور، اطلاع از نواقص و کاستی‌های موجود و تلاش در جهت رفع آن‌ها می‌شود و بر همین اساس ملاقات‌های مردمی به صورت جدی در دستور کار مسئولین قضایی استان قرار دارد.

گفتنی است دیدار‌های مردمی رئیس کل دادگستری ایلام و سایر مسئولین قضایی استان مطابق برنامه و به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

مراجعین گرامی می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی ایشان به وب سایت دادگستری استان ایلام به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir/ مراجعه و از طریق منو سامانه نوبت دهی اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/


فاطمه اخزری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
0
0
سلام بنده شوهرم تصادف کرده نیازب کمکـجنابعالی دارم خیلی مشکل دارم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *