رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌های ۶۹ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

12:40 - 13 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۰۳۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌های ۶۹ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری ایلام با ۶۹ نفر از مراجعین به دادگستری استان دیدار و ضمن بررسی درخواست‌های آنان، حسب مورد دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - عمران علی‌محمدی با ۶۹ نفر از مراجعین به دادگستری استان دیدار و ضمن بررسی درخواست‌های آنان، حسب مورد دستورات مقتضی را صادر کرد.

وی در حاشیه این دیدار، در خصوص کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع و برگزاری دیدار‌های مردمی اذعان کرد: ریاست قوه قضاییه و سایر مسئولان عالی دستگاه قضایی با حساسیت ویژه‌ای موضوع تکریم و حفظ احترام ارباب رجوع را پیگیری کرده و خواستار توجه هر چه بیش‌تر به این موضوع از سوی رؤسای دادگستری ها، سرپرستان مجتمع‌های قضایی، قضات و کارمندان دستگاه قضایی هستند.

علی محمدی کرامت محوری، تکریم ارباب رجوع و برخورد اخلاق مدارانه با مراجعین را از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های دادگستری استان در سال جاری خواند و اضافه کرد: دیدار‌های مردمی رئیس کل دادگستری استان، معاونین قضایی و رؤسای دادگستری کلیه حوزه‌های قضایی استان در راستای همین سیاست به صورت منظم برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم سبب اطلاع و نظارت مسئولین از فرآیند انجام امور، اطلاع از نواقص و کاستی‌های موجود و تلاش در جهت رفع آن‌ها می‌شود و بر همین اساس ملاقات‌های مردمی به صورت جدی در دستور کار مسئولین قضایی استان قرار دارد.

گفتنی است دیدار‌های مردمی رئیس کل دادگستری ایلام و سایر مسئولین قضایی استان مطابق برنامه و به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

مراجعین گرامی می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی ایشان به وب سایت دادگستری استان ایلام به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir/ مراجعه و از طریق منو سامانه نوبت دهی اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *