صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مرگ دردناک کودک ۲ ساله در پارکینگ

۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۱
کد خبر: ۸۸۵۰۹
خبرگزاری میزان - راننده قصد داشت خودرو تویوتا تک کابین را به صورت دنده عقب از پارکینگ خارج کند که متوجه دختر بچه دو ساله خود نشد.
به گزارش به نقل از ایرنا، بی احتیاطی پدر هنگام خارج کردن خودرو از پارکینگ جان کودک دو ساله را گرفت.


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قشم روز پنجشنبه گفت: در این حادثه که دیشب در روستای طولای قشم رخ داده، راننده قصد داشت خودرو تویوتا تک کابین را به صورت دنده عقب از پارکینگ خارج کند که متوجه دختر بچه دو ساله خود نشد و در اثر برخورد با وی، کودک از ناحیه سر به شدت آسیب دید و جان خود را از دست داد.

سرهنگ محمد بنسی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه، کودک زخمی به سرعت به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم انتقال داده می شود اما به دلیل شدت آسیب دیدگی، دختر بچه دو ساله در بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

وی با تاکید بر رعایت اصل احتیاط در هنگام رانندگی، گفت: بی شک رعایت این اصل می تواند عامل مهمی در کاهش تلفات جانی و مالی تصادفات باشد و از بروز اتفاقاتی تلخی همچون این حادثه جلوگیری کند.

روستای طولا در فاصله حدود پنج کیلومتری شهر قشم و در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده است و یک هزار و ۷۵۰ خانوار و حدود ۶ هزار و ۶۵۰ نفر جمعیت دارد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *