صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

غریب‌آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می‌کنیم

۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۸:۰۵
کد خبر: ۴۹۰۵۲۸۵
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
معاونه حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با بیان اینکه سردشت قربانی استاندارد‌های دوگانه و سکوت بود، تصریح کرد: مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

کاظم غریب‌آبادی، معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به مناسبت سالگرد بمباران شیمیایی سردشت، نوشت:

سردشت فقط قربانی بمب‌های شیمیایی نبود؛ قربانی استاندارد‌های دوگانه و سکوت در برابر کشور‌هایی (بویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاح‌های غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند.

مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *