غریبآبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری میکنیم
معاونه حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه با بیان اینکه سردشت قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت بود، تصریح کرد: مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری میکنیم.
کاظم غریبآبادی، معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به مناسبت سالگرد بمباران شیمیایی سردشت، نوشت:
سردشت فقط قربانی بمبهای شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاحهای غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند.
مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری میکنیم.
- بیشتر بخوانید:
- تحلیل حقوقی یک جنایت جنگی؛ سردشت قربانی بمباران شیمیایی با حمایت غرب
- بقایی در سالگرد حمله شیمیایی سردشت: آلمان باید مسئولیت قانونی و اخلاقی خود را بپذیرد
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *