کاظم غریبآبادی، معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به مناسبت سالگرد بمباران شیمیایی سردشت، نوشت:
سردشت فقط قربانی بمبهای شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاحهای غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند.
مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری میکنیم.
انتهای پیام/