بازدید رئیس کل دادگستری استان ایلام از بیمارستان کوثر همزمان با هفته قوه قضاییه
در نخستین روز از هفته قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری استان ایلام به همراه معاون فناوری اطلاعات و برنامهریزی این دادگستری با حضور در بیمارستان کوثر شهر ایلام، ضمن عیادت و گفتوگو با تعدادی از بیماران بستری و همراهان آنان، از تلاشهای شبانهروزی کادر درمان قدردانی کرد.
عمران علیمحمدی با حضور در بیمارستان کوثر ایلام، از بخشهای مختلف این مرکز درمانی بازدید و با جمعی از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی دیدار و گفتوگو کرد.
وی در جریان این بازدید، ضمن آرزوی شفای عاجل برای بیماران بستری، با تعدادی از بیماران و همراهان آنان نیز بهصورت چهرهبهچهره گفتوگو کرد و از نزدیک در جریان روند درمان و وضعیت رسیدگی آنان قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان ایلام در این دیدار، با تجلیل از مجاهدتهای خالصانه کادر درمان، تلاشهای آنان را نمونهای روشن از ایثار، مسئولیتپذیری و خدمت صادقانه به مردم دانست و اظهار داشت: کادر درمان، در خط مقدم آرامش، امید و سلامت جامعه قرار دارند و خدمات ارزشمند آنان در ذهن و دل مردم ماندگار خواهد بود.
وی همچنین با تأکید بر اهمیت تکریم بیماران و ارتقای کیفیت خدمات درمانی، نقش همافزایی دستگاههای خدمترسان در تحقق رضایتمندی عمومی را حائز اهمیت دانست و افزود: خدمترسانی به مردم در حوزه سلامت، زمانی اثربخشتر خواهد بود که با تکریم، احترام و نگاه انسانی همراه باشد.
این برنامه در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد و رئیس کل دادگستری استان ایلام در پایان، برای شفای عاجل بیماران و توفیق روزافزون خادمان نظام سلامت دعا کرد.
انتهای پیام/