در نخستین روز از هفته قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری استان ایلام به همراه معاون فناوری اطلاعات و برنامهریزی این دادگستری با حضور در بیمارستان کوثر شهر ایلام، ضمن عیادت و گفتوگو با تعدادی از بیماران بستری و همراهان آنان، از تلاشهای شبانهروزی کادر درمان قدردانی کرد.
عمران علیمحمدی با حضور در بیمارستان کوثر ایلام، از بخشهای مختلف این مرکز درمانی بازدید و با جمعی از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی دیدار و گفتوگو کرد.
وی در جریان این بازدید، ضمن آرزوی شفای عاجل برای بیماران بستری، با تعدادی از بیماران و همراهان آنان نیز بهصورت چهرهبهچهره گفتوگو کرد و از نزدیک در جریان روند درمان و وضعیت رسیدگی آنان قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان ایلام در این دیدار، با تجلیل از مجاهدتهای خالصانه کادر درمان، تلاشهای آنان را نمونهای روشن از ایثار، مسئولیتپذیری و خدمت صادقانه به مردم دانست و اظهار داشت: کادر درمان، در خط مقدم آرامش، امید و سلامت جامعه قرار دارند و خدمات ارزشمند آنان در ذهن و دل مردم ماندگار خواهد بود.
وی همچنین با تأکید بر اهمیت تکریم بیماران و ارتقای کیفیت خدمات درمانی، نقش همافزایی دستگاههای خدمترسان در تحقق رضایتمندی عمومی را حائز اهمیت دانست و افزود: خدمترسانی به مردم در حوزه سلامت، زمانی اثربخشتر خواهد بود که با تکریم، احترام و نگاه انسانی همراه باشد.
این برنامه در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد و رئیس کل دادگستری استان ایلام در پایان، برای شفای عاجل بیماران و توفیق روزافزون خادمان نظام سلامت دعا کرد.
انتهای پیام/