صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

نکونام: باید در نیمه اول به تراکتور گل می‌زدیم و کار را تمام می‌کردیم

۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۷۱۰۹۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هرچند شدت باد روی عملکرد ما در نیمه اول تاثیر داشت، اما در همین نیمه باید گل می‌زدیم و کار را تمام می‌کردیم.

خبرگزاری میزان -  جواد نکونام در نشست خبری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل تراکتور، اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی سخت و جانداری بود. می‌دانستیم بازی سنگینی داریم. هرچند شدت باد روی عملکرد ما در نیمه اول، در دفع توپ‌ها و پاس‌ها تاثیر داشت، اما در همین نیمه باید گل می‌زدیم و کار را تمام می‌کردیم.

وی افزود: در چنین بازی‌هایی باید با کمترین موقعیت، بازی را تمام کنید. از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. همچنین دقت ما در پاس‌های آخر خوب نبود. می‌دانستیم باید هجومی‌تر بازی کنیم، ولی تعویض‌های تراکتور و کیفیت بازیکنانش شرایط بازی را عوض کرد.

سرمربی استقلال گفت: بازیکنان تراکتور چه ذخیره و چه اصلی، خیلی تاثیرگذارند. این تیم، پر مهره است. از طرفی تیم ما نتوانست کار خودش را انجام بدهد. وقتی چند بازیکن خسته می‌شوند باید تعویض کنیم و رسیدن به موفقیت سخت می‌شود. ابتدا و در نیم فصل، هم و غم ما جذب بازیکن بود. این بازیکنان را باید طلا گرفت. آن‌ها شاهکار کردند.

 

ادامه دارد....


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *