رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقلالی‌ها و تراکتوری‌ها بعد از تساوی چه گفتند؟

21:01 - 12 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۱۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
استقلالی‌ها و تراکتوری‌ها بعد از تساوی  چه گفتند؟
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی مقابل تراکتور تبریز به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان دو تیم بعد از این مسابقه به اظهارنظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*شجاع خلیل‌زاده: دندانم شکست؛ بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد

*از هواداران تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و تراکتور را تشویق کردند. به نظرم در این مسابقه تیم برتر زمین بودیم.

*مدافع تراکتور در مورد برخوردی که میان مهرداد محمدی و او پیش آمد و آرنج مهاجم استقلال با صورت وی برخورد کرد، گفت: برخورد در فوتبال پیش می‌آید. به تصمیم داور مسابقه احترام می‌گذارم، اما کارشناسان می‌توانند در این باره تصمیم بگیرند. به نظرم محمدی صد درصد باید اخراج می‌شد، چون لب من هفت یا هشت بخیه خورد و دندانم شکست.

سعید مظفری‌زاده: متوجه تماس با کادرفنی برای تعویض‌ها نشدم

*بازی حساسی برای هر دو تیم بود. بازیکنان ما در کار تیمی خیلی خوب و متمرکز کار کردند و در نیمه دوم بویژه 20 دقیقه پایانی فشار آوردند و موقعیت‌های خوبی خلق کردند اما متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و بازی مساوی شد و امیدواریم که در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

*وی درباره ناراحتی و اعتراض هواداران تراکتور که امروز در بازی استقلال هم تکرار شد، گفت: بدرفتاری از هواداران‌مان ندیدم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم. هواداران ما خونگرم هستند، شما ببینید در شلوغ‌ترین بازی‌ها با نظم به ورزشگاه آمدند و از آنها ممنون هستیم و مورد خاصی امروز ندیدیم.

*با توجه به اینکه کنار زمین هستیم خیلی به صحنه‌ها مسلط نیستیم و نمی‌توانم نظری بدهم اما در صحنه برخورد، شجاع از شدت برخوردی که صورت گرفت، صحنه خطرناکی بود و دندان شجاع در این برخورد لق شد.

*مظفری‌زاده درباره مصدومیت صفا هادی گفت: هادی کشیدگی خفیفی در تمرین پیدا کرد که پزشگان تشخیص دادند استراحت کند و مصدومیتش بیشتر نشود.

*وی در پاسخ به این سوال که تعویض‌ها با تصمیم مطهری انجام می‌شود یا با مشورت با گل‌محمدی صورت می‌گرفت، چون به نظر می‌رسید از کادرفنی با تلفن با کسی در تماس بودند، خاطرنشان کرد: آقای مطهری یک بار در نشست خبری گفتند که او مسئولیت فنی تیم را در اختیار دارند و به مسائل تیم مشرف هستند، من متوجه تماس یا صحبت کادرفنی با کسی نشدم.

محمدرضا خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

*خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

*حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

*ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

ایمان سلیمی: داوری عالی بود!

*دنبال سه امتیاز بازی بودیم ولی قسمت نشد.

*وی در مورد جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تصریح کرد: جو ورزشگاه معمولی بود و چیز خاصی نبود.

*مدافع استقلال در خصوص اینکه شرایط باشگاه پس از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس بهتر شده است، گفت: هیچ اطلاعاتی ندارم ولی مقداری از مطالبات را پرداخت کردند.

*سلیمی در رابطه با داوری پیام حیدری گفت: داوری عالی بود!

*وی با این سوال روبه‌رو شد که زمانی در تراکتور بازی می‌کرد اما چرا امروز با واکنش منفی هواداران این تیم مواجه شد، گفت: جو ورزشگاه معمولی و مثل همیشه بود! دست‌شان هم درد نکند. الان هم رابطه‌ام با هواداران تراکتور خوب است و بهترین دوستانم اینجا هستند.

محمد نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم

*بازی خوبی بود و بچه‌ها خوب بازی کردند. باید می‌بردیم، اما پیش نیامد و قسمت نبود.

*در تمام بازی‌ها جنگیده‌ایم و تا الان نتیجه گرفته‌ایم و بالای جدول هستیم. از این به بعد هم تلاش می‌کنیم، هر چه خواست خدا باشد، همان می‌شود.

*قضاوت پیام حیدری خوب بود و بد نبود. شاید فکر می‌کنم در یکی دو صحنه اشتباه داشت ولی کارشناسان باید نظر بدهند.

هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم

*مهم نیست اگر هواداران تراکتور این کار را کردند، آنها همیشه قابل احترام هستند. هیچ مشکلی با هواداران تراکتور ندارم. همیشه در تبریز از ما خیلی استقبال می‌شود. هیچ وقت در تبریز عمل ناشایستی از آنها ندیدم. اگر آنها هم بودند، به دیده منت قبول می‌کنم. هیچ مشکلی با آنها نداشتم و برایم قابل احترام هستند.

*اگر هواداران منتسب به تیم دیگری بودند، جواب آنها را دارم و مطمئن باشند تا روزی که خدا به من نفس داده، حالا حالاها با هم کار داریم. مطمئن باشند که حریف‌شان هستم.

*کینه‌ای نیستم اما آدمی هم نیستم که اگر چک به یک طرف صورتم بزنند، طرف دیگر را هم بیاورم که بگویم سیلی بزنید! اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی نسب: چه قهرمان شویم چه نشویم به تیممان افتخار می‌کنم

*هاشمی‌نسب در پاسخ به اینکه آیا نام پرسپولیس را در بخشی از صحبت‌هایش آورده، تصریح کرد: اسم چه تیمی؟ گوش‌تان اشتباه شنیده است.

*وی راجع‌به اینکه آیا از نتیجه مسابقه راضی است، عنوان کرد: از نتیجه نه اما از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. با این بضاعت و کمبود بازیکنی که روی نیمکت داریم، فکر می‌کنم بازیکنان خیلی بیشتر از توان‌شان، تلاش کردند و انرژی گذاشتند. همین حالا با همین نتیجه ما قهرمانیم فارغ از اینکه در 5 هفته بعدی چه نتیجه رقمی بخورد. چه قهرمان بشویم و چه نشویم به تیم خودمان افتخار می‌کنیم.

*مربی استقلال در مورد ارزیابی عملکرد داوری، گفت: یک پنالی ما سوخت. چه می‌توانیم بگوییم؟ چقدر راجع‌به این موضوع صحبت کنیم؟

*هاشمی‌نسب در مورد اعتراض شجاع خلیل‌زاده به عملکرد داور، تاکید کرد: خلیل زاده خودش می‌داند مهرداد محمدی اهل این نیست که بدون توپ یا عمدی بازیکنی را بزند. شجاع می‌دانست که عمدی در کار نبوده است. داور در آن صحنه به درستی تشخیص داد اما صحنه خطا روی محمدحسین مرادمند صد در صد خطا بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال تراکتور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *