رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال|

استقلال ۲ امتیاز در تبریز جا گذاشت/ پیروزی هوادار برابر صنعت‌نفت آبادان + فیلم

19:02 - 12 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۰۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
استقلال ۲ امتیاز در تبریز جا گذاشت/ پیروزی هوادار برابر صنعت‌نفت آبادان + فیلم
دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال در حالی از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور صفر - استقلال صفر

شاگردان جواد نکونام با این تساوی ۵۴ امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند، اما در صورت برتری پرسپولیس برابر سپاهان جایگاه خود را از دست می‌دهند. شاگردان حمید مطهری نیز با ۴۱ امتیاز در رده چهارم ایستادند.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (۴+۹۰ سجاد آشوری)، رحمان جعفری (۷۷ - مهدی عبدی) و امیرارسلان مطهری (۶۴ - امیرحسین حسین‌زاده).

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (۴+۹۰- میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی (۸۲ - پیمان بابایی)، آرش رضاوند (۸۸ - امید حامدی‌فر)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف (۴+۹۰ جعفر سلمانی).

هوادار ۲ - صنعت نفت آبادان یک 

در دیگر دیدار امروز که به صورت همزمان از ساعت ۱۷ آغاز شده بود تیم فوتبال هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت‌نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه ۱۹ از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت‌نفت بود. داریوش شجاعیان در دقیقه ۲۵ و کریم اسلامی در دقیقه ۲۷ هم گل‌های هوادار را به ثمر رساندند.

با این نتیجه شاگردان مسعود شجاعی که اصالت آبادانی دارد، پنجمین بازی متوالی بدون باخت خود را هم پشت سر گذاشتند و با ۲۸ امتیاز در رتبه یازدهم باقی ماندند. تیم فراز کمالوند هم با ثبت سومین باخت متوالی خود و ۱۶ امتیازی ماندن از قعر جدول تکان نخورد تا بیش از پیش به سقوط نزدیک‌تر شود.

گل اول صنعت نفت توسط ریکانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۰

 

گل اول هوادار توسط داریوش شجاعیان در دقیقه ۲۵

 

 

گل دوم هوادار توسط کریم اسلامی در دقیقه ۲۸

 

 

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال تراکتور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *