صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

فرمانده کل سپاه: اگر آمریکا با اسراییل در اقدامات احتمالی بعدی‌ مشارکتی کند پایگاه‌هایشان هیچ امنیتی نخواهد داشت

۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲:۵۳
کد خبر: ۴۷۶۷۹۵۰
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سرلشکر سلامی گفت: تصمیم گرفتیم که یک معادله جدید بسازیم که از این پس رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای به منافع، شخصیت‌ها و شهروندان و دارایی‌ها ما حمله کند، ما از مبدا جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

خبرگزاری میزان- سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره واکنش سخت جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: تصمیم گرفتیم که یک معادله جدید بسازیم که از این پس رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای به منافع، شخصیت‌ها و شهروندان و دارایی‌ها ما حمله کند، ما از مبدأ جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: عملیات «وعده صادق» نمونه برجسته و کاملاً واضحی از این معادله جدید است.

وی تاکید کرد: از طریق سفارت سوییس به امریکا پیام دادیم که اگر با اسراییل در اقدامات احتمالی بعدیشان مشارکتی کند پایگاه هایشان هیچ امنیتی نخواهد داشت و با آن نیز برخورد خواهیم کرد.

سرلشکر سلامی درباره جزئیات این عملیات گفت: یعنی هواپیما‌های متنوعی از جمله F۱۵، F۱۶‌ها و F۳۵‌ها که هواپیما‌های فوق‌العاده پیشرفته‌ای هستند، هواپیما‌های گلف استریم  حتی سوخت‌رسان‌ها که در فضای هوایی مداومت به پرنده‌های جنگی دشمن می‌دادند همه این‌ها در فضا یک سطح به هم پیوسته و یکپارچه‌ای از یک دفاع هوایی متراکم و چند لایه را از لحظه ورود پرنده‌ها به فضای هوایی کشور عراق تا میانه اردن به عهده گرفته بودند و از غرب کشور اردن تا اهداف عمیق در رژیم صهیونیستی را خود رژیم صهیونیستی پدافند هوایی آن را انجام می‌داد.

فرمانده کل سپاه گفت: این دفاع ضدهوایی و دفاع ضدموشکی که با پیشرفته‌ترین سامانه‌ها همراه بود و عبور از این سیستم بسیار پیچیده و چند لایه و پیشرفته کار بسیار سختی بود. یعنی طراحی عملیاتی که بتواند پرنده‌های بدون سرنشین، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک را از این فضا عبور بدهد و آن‌ها را روی زمین با دقت‌های خیلی بالا در اهداف نقطه‌ای روی زمین بنشاند و اهداف را مورد انهدام قرار بدهد.

در حال تکمیل...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *