صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

اجلاسیه استانی اندیشه‌های قضایی مقام معظم رهبری در دادگستری کل استان سمنان برگزار می‌شود

۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷:۰۱
کد خبر: ۴۷۵۳۷۷۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از برگزاری اجلاسیه استانی اندیشه‌های قضایی مقام معظم رهبری در سه محور اصلی قوه قضاییه؛ عدالت پژوهی، استقرار و گسترش عدالت خبر داد.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی گفت: تشریح، ترویج، تبیین، بسط و گسترش اندیشه‌های قضایی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی هدایت گر دستگاه قضایی در نیل به اجرای عدالت نوین بر مدار علم پژوهی بنیادین و کاربردی در جهت حل معضلات قضایی است.

وی افزود: تعداد ۹ موضوع برای محور فرعی این اجلاسیه در نظر گرفته شده است و علاقمندان و صاحب نظران به مباحث حقوقی، پژوهش‌های خود را به دبیرخانه ارسال کردند و از نویسندگان مقاله‌های دریافتی که دارای بیشترین امتیاز مکتسبه باشد تقدیر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: سعی شده است، اندیشه‌های قضایی مقام معظم رهبری در جایگاه شخصیتی حکیم و برجسته که منظومه‌ای از جریان سازی و گفتمان سازی جامعه حقوقی و قضایی و البته اجرایی است در موضوعات این اجلاسیه مورد توجه قرار گیرد.

عبدالهی در خاتمه عنوان کرد: این اجلاسیه در روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه سال جاری با حضور نویسندگان مقاله ها، پژوهشگران حقوقی، برخی از مقام‌های قضایی مرکز استان و برخی از اساتید دانشگاهی در سالن شهدای هفتم تیر دادگستری کل استان سمنان برگزار و مقالات برتر ضمن دریافت هدایای ویژه از سوی رئیس قوه قضاییه، امتیاز ISC دریافت و در مجله حقوقی قوه قضاییه چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمنان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *