رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری سمنان: صیانت از یوز آسیایی با همکاری سازمان‌های مسئول امکانپذیر خواهد بود

11:54 - 17 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۳۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان: صیانت از یوز آسیایی با همکاری سازمان‌های مسئول امکانپذیر خواهد بود
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با حمایت، همکاری و انجام تکالیف تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های مسئول و اجرای مصوبات ترسیمی، شاهد صیانت و حفاظت از گونه‌های در معرض انقراض به ویژه یوز آسیایی خواهیم بود و دستگاه قضایی استان از هیچ اقدام قانونی دریغ نخواهد کرد.

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان سمنان (۱۴ تیرماه) سال جاری دستور برخورد قانونی با مقصرین حوادث منجر به تلف شدن یوز‌های آسیایی در منطقه میامی را صادر کرد.

محمد جعفر عبدالهی روز (۱۸ تیرماه) در بازدید میدانی از زیستگاه این‌گونه حیات وحش در حوزه قضایی میامی، با دعوت از سازمان‌های مسئول، برگزاری جلسه و صدور مصوبات بر صیانت از یوز آسیایی تاکید کرد.

عبدالهی گفت: با اقدامات قضایی پاسگاه محیط‌بانی در محل کاروان سرای میاندشت دایر و تابلو‌های هشدار به محور تردد یوز آسیایی نصب و افزایش یافت و طرح جامع حفاظت از گونه‌های نادر وحشی تهیه و برای تصویب به شورای عالی محیط زیست ارسال شده است.

وی ادامه داد: خرید، نصب، راه اندازی و پشتیبانی شش سامانه دوربین‌های ثبت تخلف انجام و نصب ۶ دوربین و اعمال حد سرعت لحظه‌ای جهت تایید کمیسیون راه‌های کشور نیز صورت پذیرفت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: اجرای روشنایی به طول ۱۰ کیلومتر در محدوده تردد یوزپلنگ اقدام و تهیه تابلو‌های ریلی اطلاعات مسیر نما، اخطاری و انتظامی، خط کشی و ترسیم نقوش پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی با رنگ، تهیه و تجهیزات ترافیکی لازم انجام شد.

عبدالهی تصریح کرد: موضوع جذب اعتبار فنس کشی به میزان ۵ کیلومتر از مسیر‌های طرفین جاده منطقه حفاظت شده از مصوباتی بود که پیگیری تحقق آن از سازمان حفاظت محیط زیست استان ادامه دارد و نتایج بدست آمده اعلام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: با حمایت و همکاری و انجام تکالیف تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های مسئول و اجرای مصوبات ترسیمی، شاهد صیانت و حفاظت از گونه‌های در معرض انقراض به ویژه یوز آسیایی خواهیم بود و دستگاه قضایی استان از هیچ اقدام قانونی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمنان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *