صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

ورامینی‌ها صاحب مترو می‌شوند/ تهیه واگن‌های خط مترو تهران - ورامین در حال بررسی است

۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۴۱۱۸۰
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس گفت: شرکت مترو با تهیه گزارش فنی و میدانی اعلام کرد روی خطوط فعلی که در حال حاضر قطار حومه در حرکت است می‌توان خطوط مترو تهران - پیشوا، ورامین را راه‌اندازی کرد و مترو شبیه آنچه در کرج فعال است در ورامین نیز به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به روند احداث و راه‌اندازی مترو ورامین بیان کرد: این موضوع بعد از سفر رئیس جمهور به این شهرستان قطعی شد و پروژه مصوب شورای برنامه‌ریزی استان تهران به مورد شرکت مترو نیز قرار گرفته است.

نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس ادامه داد: شرکت مترو تهران متولی اجرای پروژه مترو ورامین شده است و در حال تهیه واگن‌های خط مترو تهران - پیشوا ورامین در حال بررسی است.

وی اظهار کرد: خط مترو تهران - پیشوا، ورامین بر روی سازه و ریل‌های موجود در این منطقه مشابه آنچه در کرج راه‌اندازی شده دنبال ‌می‌شود و به‌زودی شاهد آغاز عملیات راه‌اندازی آن خواهیم بود.

نوش‌آبادی ضمن خبر خوش برای مردم شهرستان‌های پیشوا، ورامین و قرچک گفت: شرکت مترو با تهیه گزارش فنی و میدانی اعلام کرد روی خطوط فعلی که در حال حاضر قطار حومه در حرکت است می‌توان خطوط مترو را نیز راه‌اندازی کرد و مترویی شبیه آنچه در کرج فعال است در ورامین نیز راه‌اندازی خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن اشاره به رفع مشکلات زیرگذر توقفگاه شهرستان قرچک در خطوط قطار حومه نیز بیان کرد: متولی بازسازی زیرگذرها راه‌آهن تهران و حومه است. مرتب گوشزد کردیم و علی‌رغم کندی کار دنبال می‌شود. حتما باید همزمان با راه‌اندازی و بهره‌برداری از مترو تهران - پیشوا، ورامین این زیرگذرها تعمیر و نوسازی و سکوهای ورود و خروج مسافر نیز بازسازی و احداث شود.

وی گفت: طی روزهای آینده با مدیرعامل مترو تهران و معاون عمرانی از محورهایی که ایستگاه ایجاد می‌شود بازدید خواهیم کرد و پایانه‌هایی که قبلا توسط شهرداری ایجاد شده و نیمه‌کاره مانده است مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *