گلایه امام جمعه موقت ورامین از وضعیت نامناسب قطار حومه‌ای ورامین

12:16 - 21 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۰۹۳
گلایه امام جمعه موقت ورامین از وضعیت نامناسب قطار حومه‌ای ورامین
امام جمعه موقت شهرستان ورامین ضمن ابراز امیدواری نسبت به تسریع احداث و راه اندازی مترو به این شهرستان گفت: کمبود واگن، وضعیت تهویه داخل قطار‌ها از مشکلات جدی قطار حومه‌ای تهران _ ورامین و بالعکس است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: امیدواریم تا چند سال دیگر مترو به ورامین تحقق پیدا کند؛ امّا بحث فعلی نباید اصلاح شود، این قطاری که امروزه، مردم و مسافران را از ورامین به تهران می‌برد با مشکلات فراوانی مواجه است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: کمبود واگن، وضعیت هوای داخل قطار‌ها و... از مشکلات جدی قطار تهران _ ورامین و بالعکس است؛ آیا نمی‌شود چند واگن اضافه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: مگر امام خمینی (ره) نفرمودند که مردم ورامین حق ویژه‌ای بر گردن ما دارند، حق ویژه این بود؟ وضعیت قطار حومه‌ای ورامین بسیار نامناسب است.

بر اساس این گزارش؛ تاخیر‌های فراوان و کمبود ظرفیت موجود در قطار حومه‌ای موجب شده تا خدمات‌رسانی به انبوه مسافران، با مشکل همراه شود و شرایط مسافران این قطار نامساعد باشد.

مردم در شهرستان قرچک نیز مجبورند کنار ریل راه آهن منتظر قطار بمانند و ایستگاه مناسبی در این شهرستان احداث نشده، ولی همچنان شهروندان منتظرند این قطار، آنان را به یکی از ایستگاه‌های مترو در تهران برساند؛ آرزویی که ممکن است سال‌ها طول بکشد تا محقق شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *