گفت‌وگو|

نماینده مجلس: قوه قضاییه به ترک‌فعل‌ها در خصوص ساماندهی قطار حومه‌ای تهران -پیشوا ورود کند

12:12 - 13 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۵۵۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: قوه قضاییه به ترک‌فعل‌ها در خصوص ساماندهی قطار حومه‌ای تهران -پیشوا ورود کند
نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس با اشاره به ترک‌فعل‌ها درباره ساماندهی قطار حومه‌ای، زیرگذر‌های راه‌آهن و راه‌اندازی مترو گفت: متاسفانه اهتمام جدی برای حل این معضل در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک دیده نمی‌شود.

خبرگزاری میزان - حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نابسامانی قطارهای راه‌آهن حومه تهران بیان کرد: کمبود و نقص فنی قطار‌های راه‌آهن حومه و نبود خط مترو در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک مشکلات زیادی برای مسافران این خطوط ایجاد کرده و ما این نکته را بارها به مسئولان ذیربط گوشزد کرده‌ایم.

نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس ادامه داد: متاسفانه اهتمام جدی برای حل این معضل در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک دیده نمی‌شود و برای اینکه این ساماندهی را انجام ندهند بهانه‌های مختلفی مطرح می‌شود.

وی بیان کرد: راه‌آهن، شرکت رجا و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که مسئولیت هماهنگی قطار حومه این منطقه را دارند باید به حقوق مردم احترام بگذارند و برای حل مشکلات مردم ورود جدی داشته باشند.

نوش‌آبادی گفت: بر مبنای تصمیمی که با وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی اتخاذ شد باید مشکلاتی از قبیل سیستم‌های تهویه واگن‌ها در فرصت زمانی یک ماهه که رو به اتمام است برطرف شود و افزایش قطار در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس ادامه داد: مترو نیز در دستور کار است و به جمع بندی خوبی رسیده شده است. استاندار تهران پیگیر موضوع هستند و در آینده نزدیک نشست نهایی برای چگونگی اجرای مترو در دستور کار قرار می‌گیرد.

نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس گفت: مردم حق دارند مطالبه داشته باشند، به عنوان نماینده از هر فرصتی برای طرح خواسته‌ها و مطالبه‌های آنان بهره گرفته‌ایم اما متاسفانه شاهد برخی قصور‌ها هستیم. از طریق مدعی العموم نیز ورود کرده‌ایم تا درباره ترک‌فعل‌های ساماندهی قطار حومه‌ای، زیرگذر‌های راه‌آهن و راه‌اندازی مترو تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *