صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

۶۱۰ نفر از زندانیان در استان مرکزی به مناسبت هفته قوه قضاییه مشمول ارفاقات شدند

۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۷۱۹۳۰۳
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: به مناسبت هفته قوه قضاییه و در آستانه اعیاد مبارک قربان و غدیر پس از بررسی پرونده‌های مددجویان و دستوراتی که صادر شد، تعداد ۶۱۰ زندانی مشمول ارفاقات قانونی شدند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه بازدید از زندان مرکزی اراک و اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی شهرستان اراک ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه در گفتگو با روابط عمومی این دادگستری، اظهار کرد: به مناسبت هفته بزرگداشت قوه قضاییه و در راستای اجرای سیاست‌های محوری دستگاه عدلیه و تحقق عدالت قضایی، مسئولین ارشد دستگاه قضایی استان مرکزی با حضور در اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی، زندان مرکزی اراک و همچنین بند نسوان با مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند و به استماع درخواست‌های قضایی آنان پرداختند. 

وی افزود: در این بازدید که با همراهی تعداد ۷۵ نفر از قضات دادسرا و دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر انجام شد، طی مدت ۴ ساعت به بررسی درخواست‌های قضایی زندانیان پرداخته و دستوراتی در جهت رسیدگی و حل مشکلات آنان صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: در دیگر حوزه‌های قضایی استان مرکزی نیز این بازدید برگزار شد که مجموعا در کل استان ۱۴۵ نفر از قضات در زندان‌های استان حضور یافتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی بیان کرد: به همین مناسبت و در آستانه اعیاد مبارک قربان و غدیر در این بازدید‌ها و پس از بررسی پرونده‌های مددجویان و دستوراتی که صادر شد، تعداد ۶۱۰ زندانی مشمول ارفاقات قانونی شامل: مرخصی منجر به آزادی، زندان نیمه باز، آزادی مشروط، پابند الکترونیک و ... شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *