۲۵ تن رب گوجه فرنگی فاسد با دستور قضایی در شهرستان خمین معدوم شدند

13:23 - 18 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۶۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲۵ تن رب گوجه فرنگی فاسد با دستور قضایی در شهرستان خمین معدوم شدند
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از کشف و معدوم سازی ۲۵ تن رب گوجه فرنگی فاسد در شهرستان خمین، خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی با اشاره به کشف و معدوم سازی ۲۵ تن رب گوجه فرنگی فاسد و تاریخ گذشته در شهرستان خمین، اظهار کرد: در پی گزارش مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین به دادستانی این شهرستان، مبنی بر نگهداری و انبار حجم زیادی رب گوجه فرنگی فاسد و غیر بهداشتی در یکی از کارخانه‌های مواد شیمیایی شهرک صنعتی خمین و پس از بررسی‌های اولیه، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.

وی افزود: دستور قضایی خطاب به ضابطان و نماینده غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی به منظور بازرسی از شرکت مورد نظر صادر شد که مقدار ۲۵ تن رب گوجه فرنگی فاسد و غیرقابل استفاده انسانی کشف و ضبط شد.
 
رئیس کل دادگستری استان مرکزی تأکید کرد: حفظ و احیای حقوق عامه در حوزه‌های مختلف از وظایف مقام مدعی العموم است که دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان مرکزی با دقت و قاطعیت لازم ورود پیدا می‌کنند که یکی از این موارد، حوزه بهداشت و سلامت غذایی شهروندان است، چرا که با سلامت و جان مردم ارتباط دارد. 
 
وی افزود: ضرورت دارد نظارت‌ها و بازرسی‌ها توسط نهاد‌های مربوطه بر واحد‌های صنفی و انبار‌های نگهداری موادغذایی، بهداشتی و دارویی افزایش یابد و حسب مورد با متخلفان برخورد شود. 
 
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی بیان کرد: شهروندان می‌توانند مواردی که سلامت، بهداشت و امنیت غذایی مردم را تهدید می‌کند را به پلیس و یا مراجع قضایی اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *