اولین مرکز حمایت از اطفال و نوجوانان استان مرکزی افتتاح شد

9:08 - 05 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۹۷۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اولین مرکز حمایت از اطفال و نوجوانان استان مرکزی افتتاح شد
اولین مرکز حمایت از اطفال و نوجوانان استان مرکزی، با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی همزمان با چهارمین روز هفته قوه قضاییه افتتاح شد. 

خبرگزاری میزان -اولین مرکز حمایت از اطفال و نوجوانان استان مرکزی، با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی همزمان با چهارمین روز هفته قوه قضاییه با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی، دادستان عمومی و انقلاب اراک و جمعی از مدیران ارشد اجرایی استان در اراک افتتاح شد.  

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: این مرکز با همکاری بهزیستی و دادستانی اراک تعامل برای انجام تکلیف در سند تحول قضایی را فراهم کرد. 

وی بیان کرد: هشت دستگاه دولتی، خدماتی و اجرایی در حوزه اطفال با این مرکز تعامل دارند، زیرا اطفال نیازمند کار ویژه هستند و کودکانی که نیاز به اقامت در این مرکز دارند، با حضور قاضی مستقر در مرکز خدمات دریافت می‌کنند. 

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: در این مرکز با بهره‌گیری از کارشناسان، کار علمی انجام می‌شود تا در حوزه پیشگیری و جلوگیری از وقع جرم، اقدامات مناسب شکل گیرد.

گفتنی است نگهداری از کودکان در این مرکز به صورت موقت انجام می‌شود و شامل کودکان زیر۶ سال، ۶ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال در نظر گرفته شده است. 

مرکز حمایت از اطفال و نوجوانان استان مرکزی در زمینی به وسعت ۲ هزار مترمربع توسط خیرساز بنا شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *