صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تحولات فلسطین|

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری/ چندین فلسطینی زخمی و بازداشت شدند

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۷۱۵۰۹۳
در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به چند محله در «جنین»، هشت فلسطینی بر اثر اصابت گلوله زخمی شدند.

خبرگزاری میزان - بامداد امروز در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به چند محله در «جنین»، هشت فلسطینی بر اثر اصابت گلوله زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است و دو فلسطینی دیگر بازداشت شدند.

منابع محلی گفتند که نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از چندین محور به شهر یورش بردند و تک تیراندازان در پشت بام تعدادی از ساختمان‌ها به ویژه در مجاورت بیمارستان دولتی جنین مستقر شدند.

این منابع افزودند که درگیری‌های شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف شهر رخ داد که در جریان آن گلوله‌های جنگی به سوی فلسطینیان شلیک شد که در نتیجه هشت تن از آن‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنان وخیم است.

منابع محلی خاطرنشان کردند که نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی از انتقال زخمی‌ها توسط آمبولانس‌ها جلوگیری کردند و یکی از خودرو‌های آن‌ها به یک آمبولانس برخورد کرده و خسارت مادی به آن‌ها وارد شد. 

رژیم صهیونیستی نیرو‌های کمکی بیشتری را به شهر جنین اعزام کرده و با یورش به چندین خانه، بازرسی و دستکاری محتویات آن‌ها، به خانه‌ای وارد شده و دو جوان فلسطینی را نیز بازداشت کردند.

گروهان‌های قدس ـ گردان جنین اعلام کرد که در جریان یورش بامداد امروز نظامیان اشغالگر صهیونیست به اردوگاه جنین، صهیونیست‌ها را هدف قرار داده است.

بازداشت گسترده فلسطینیان در کرانه باختری
دفتر اطلاع رسانی اسرا اعلام کرد که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در حملات بامداد امروز به مناطقی در کرانه باختری دست به بازداشت گسترده فلسطینیان زدند. 

دفتر مذکور اشاره کرد که صهیونیست‌ها دست کم ۱۴ فلسطینی را بازداشت کردند که بخش عمده آنان در جنین، نابلس و رام الله بازداشت شده‌اند. 

منابع فلسطینی اعلام کردند که ۲ فلسطینی در نزدیکی روستای «المغیر» در شرق رام الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی زخمی شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *