تحولات فلسطین|

شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری

8:30 - 06 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۶۷۴
شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری
یک شهرک‌نشین صهیونیست یک مرد فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله به شهادت رساند.

خبرگزاری میزان - یک شهروند فلسطینی که به ادعای ارتش رژیم صهیونیستی سعی داشت در شهرک‌هایی در کرانه باختری اشغالی حملاتی با سلاح سرد انجام دهد، با شلیک گلوله به شهادت رسید.

این حادثه در حالی رخ داد که چندین کشور اروپایی تخریب‌های انجام شده از سوی رژیم صهیونیستی و خشونت شهرک‌نشینان در کرانه باختری را محکوم کردند. 

خشونت‌ها در اراضی اشغالی دوباره شعله‌ور شده و کشاورزان فلسطینی گفتند که در حالی که در زمین‌های خود کار می‌کردند، شهرک‌نشینان صهیونیستی به سوی آن‌ها شلیک کردند. 

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که یک فلسطینی به منطقه محافظت شده در جنوب کرانه باختری در نزدیکی شهر الخلیل وارد شده و سعی کرد یکی از شهرک‌نشینان را با چاقو مورد اصابت قرار دهد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از سوی واحد هماهنگ کننده امور غیرنظامیان با رژیم صهیونیستی مطلع شده است که «علا قیسیه» ۲۸ ساله توسط اشغالگران در جنوب الخلیل با شلیک گلوله به شهادت رسیده است.

رسانه‌های عبری‎ زبان می‌گویند این حادثه زمانی رخ داد که اشغالگران در شهرک «تنه عمریم» در حال جمع شدن برای برگزاری یک مراسم بودند.

درگیری‌های میان صهیونیست‌ها و فلسطینان بیش از یک سال است که با حملات مکرر ارتش رژیم صهیونیستی و خشونت شهرک‌نشینان در کرانه باختری در بحبوحه حملات فلسطینیان به صهیونیست‌ها افزایش یافته است. 

بر اساس آمارها، از ژانویه تاکنون بیش از ۱۴۰ فلسطینی شهید و دست‌کم ۱۹ شهرک‌نشین به هلاکت رسیده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *