صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

افرادی که دل به خارج از ایران دوخته‌اند به اعدام چند آدمکش اعتراض و در مقابل شهادت مرزبانان‌ سکوت می‌کنند

۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹:۴۶
کد خبر: ۴۷۱۴۰۹۶
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آن‌هایی که دل به آن ور آب‌ها دوخته‌اند برای اعدام چند آدمکش اعتراض می‌کنند، اما در مقابل شهادت مرزبانان‌مان سکوت می‌کنند.

خبرگزاری میزان- مهدی چمران در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز آزادسازی خرمشهر و بزرگداشت روز مقاومت و پیروزی و روز دزفول، شهادت ۵ تن از مرزبانان کشور را تبریک و تسلیت گفت و افزود: آن‌هایی که اختلاس می‌کنند و دل به آن ور آب‌ها دوخته‌اند می‌بینند که آن‌ها رو به افول هستند، اما متاسفانه برای اعدام چند آدمکش اعتراض می‌کنند، اما در مقابل شهادت مرزبانان‌مان سکوت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به سالگرد حادثه متروپل آبادان ادامه داد: همه کسانی که می‌خواهند با سوداگری پول به دست بیاورند باید بدانند که این پول‌ها برایشان باقی نمی‌ماند و ثمره‌ای جز ننگ و نفرت و لعنت خدا و خلق خدا برای کسانی که برای جان انسان‌ها ارزشی قائل نیستند، ندارد.

اورهال ۲۹ رام قطار مترو تا پایان سال

در ادامه جلسه جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه روز گذشته بازدیدی از کارخانه واگن سازی مترو داشتیم، گفت: در جریان این بازدید شاهد بودیم بسیاری از مشکلات کارگران در طول یکسال گذشته مرتفع شده است.

وی از برنامه برای اورهال ۲۹ رام قطار شامل ۱۳ واگن قدیمی و۱۶ AC خبر داد و افزود: عملیات شروع شده و ما در خواست کردیم تعداد بیشتری واگن تعمیر شوند.

این خبر در حال تکمیل است...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *