اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر تهران برای برگزاری جلسه درخصوص واردات اتوبوس با مجلس

10:17 - 25 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۷۰۷
اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر تهران برای برگزاری جلسه درخصوص واردات اتوبوس با مجلس
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اعلام آمادگی اعضای شورا برای برگزاری جلسه با مجلس در خصوص موضوع واردات اتوبوس، گفت: واردات اتوبوس‌های خارجی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران هنوز در حد بحث و ایده است و تاکنون قرارداد و توافق‌نامه رسمی در این زمینه منعقد نشده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، علی‌اصغر قائمی با اعلام اینکه به تازگی جلسه نسبتاً مفصلی با شرکت واحد اتوبوسرانی برگزار کردیم، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌هایی که مبتنی بر احکام برنامه چهارم توسعه و قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مصوب شده، تکالیف اتوبوسرانی احصا شد و در جلسه‌ای که داشتیم جدول سررسید اقدامات این شرکت را بررسی کردیم.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: در جداول ارائه شده، توافق با خودروسازان و واردکنندگان را مشاهده کردیم و مبنا را بر تصمیم‌گیری شهرداری گذاشتیم؛ امیدواریم قولی که خودروسازان به شهرداری دادند و به دنبال آن قولی که شهرداری به مردم داده در زمان خود عملیاتی شود.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس مستندات ارائه شده، عمده تصمیمات شهرداری مبتنی بر خرید اتوبوس از تولید داخلی است، یادآور شد: موضوع واردات اتوبوس هنوز در حد بحث است و تا جایی که بنده مطلع شدم هنوز توافق رسمی و قراردادی منعقد نشده است.

قائمی با بیان اینکه واردات اتوبوس باید در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا به صورت رسمی مطرح شود تا بتوان اظهارنظر کرد، گفت: نماینگان مجلس حق دارند نظر شخصی خود را بدهند، اما جایگاه بررسی این موضوع، کمیسیون حمل و نقل است.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: اگر لازم شد با مجمع نمایندگان استان تهران و یا نمایندگانی که روی این مسئله بحث و نظر دارند، جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد تا به جمع‌بندی معقول و منطقی برسیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *