صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

قدرت تسليحاتی حزب الله؛ قويتر از اسرائيل

۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۰۸۰
دسته بندی‌: سیاست
خبرگزاری میزان-شيخ نعيم قاسم گفت: تسليحات نظامی حزب الله بسيار قوی تر از داشته های اسرائيل است.
به گزارش گروه سیاسی میزان، شيخ نعيم قاسم قائم مقام دبيرکل حزب الله لبنان در برنامه گفتگوي ويژه خبري دوشنبه شب شبکه دو سيما با بیان اینکه تسليحات نظامي حزب الله بسيار قوي تر از داشته هاي اسرائيل است گفت: تسليحات نظامي حزب الله نسبت به سال 2006 بسيار مجهزتر و قوي تر از داشته هاي فعلي اسرائيل است و اگر اسرائيل بخواهد دست از پا خطا و دوباره تعرضي به لبنان کند برايش گران تمام خواهد شد. 

وي افزود: اسرائيل بايد بداند که ديگر زمان قلدري و شاخه و شانه کشيدنش تمام شده و جواب گلوله و موشکهايش با موشک داده خواهد شد. 

شيخ نعيم با بيان اينکه دست هاي پشت پرده و تحريک کننده نيروهاي تروريستي در منطقه سبب زبانه کشيدن آتش زير خاکستر خواهد شد گفت: کساني که دم از دموکراسي و حقوق بشر مي زنند بهتر است دست نشانده هاي خود (داعش و گروهک هاي تروريستي) را مهار کنند و دست از شيطنت بردارند.

وي ادامه داد: پرواضح است که فعاليتهاي گروهک هاي تروريستي همچون داعش از سوي غربي ها کنترل مي شود اما اين تحريکات سبب مي شود تا کشورهاي منطقه با همبستگي و اتحاد بيشتر از آرمانها و اهداف اسلامي خود دفاع کنند. 

شيخ نعيم با اشاره به اينکه کشورهاي غربي مي خواهند با اسلام ساختگي و جلوه هاي نادرست ديني ماهيت دين را تغيير داده و مردم را از دين گريزان کنند اما ما مي دانيم که اسلام واقعي مغاير با عملکرد تروريستهاي دست نشانده غربي است و فعاليتهاي گروهکهاي داعش و امثال آن نمي تواند خدشه اي به اعتقادات ديني مسلمانان وارد کند.

وي در خصوص اقدامات غربي ها در سوريه و احتمال بوجود آمدن تزلزل در حکومت بشار اسد هم گفت: مردم سوريه با بصيرت و آگاهي خود برگرفته از انقلاب اسلامي ايران که يکي از انقلاب هاي پرشکوه و مثال زدني جامعه اسلامي است به حمايت از رئيس جمهورشان قيام خواهند کرد و مانع از تفرقه افکني ها و مزدوري هاي دست نشانده هاي آمريکا در منطقه خواهند شد و حزب الله هم در اين راستا از هيچگونه کمکي کوتاهي نخواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *