صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

وقتی اردوغان به اوباما روحیه می‌دهد؟! + فیلم

۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳:۴۰
کد خبر: ۹۹۸۵۸
دسته بندی‌: چندرسانه ، سایر حوزه ها
خبرگزاری میزان-خبرگزاری میزان - عکس جالبی که یک عکاس حرفه‌ای از اوباما و اردوغان شکار کرد، در شبکه‌های مجازی جنجال به راه انداخت.
به گزارش گروه چند رسانه‌ای ، بیریک اوزکان، نمی دانست عکسی که از رئیس جمهور آمریکا و همتای ترک او در نشست اجلاس گروه بیست شکار کرده چنین واکنش‌هایی در دنیای مجازی به همراه خواهد داشت.




گفتنی است، نشست دو روزه سران 20 اقتصاد بزرگ جهان (جی 20) ، در سایه بهت و وحشت ناشی از حملات تروریستی خونین پاریس، در آنتالیای ترکیه برگزار شد.


var s1 = new SWFObject('/media/player/flvplayer.swf','single','400','300','7');s1.addParam('allowfullscreen','true');s1.addVariable('file','/fileshttps://www.mizan.news/news/1394/8/27/208667_251.flv');s1.addParam('menu','false');s1.addVariable('width','400');s1.addVariable('height','300');s1.write('player1447824898792');

دانلود

اما سرانجام مصطفی وارناک مشاور اردوغان ناچار شد قبل از آن که این موضوع ابعاد گسترده‌تری بگیرد، در حساب توییتر خود درباره آن توضیح دهد.
وی نوشت: عکسی که از اجلاس بیست منتشر شده واقعیت ندارد و به دلیل زاویه عکس برداری به این شکل در آمده است. او ویدیوی لحظه ای که عکس در آن گرفته شده را هم منتشر کرد.



Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *