صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

سفارت ایران در کرواسی حملات تروریستی در پاریس را محکوم کرد

۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶:۳۸
کد خبر: ۹۹۳۶۰
دسته بندی‌: سیاست
خبرگزاری میزان-سفارت جمهوری اسلامی ایران در کرواسی با انتشار بیانیه ای حملات تروریستی در پاریس را محکوم و بر ضرورت اتخاذ اقدام مناسب از سوی جامعه جهانی برای مقابله با افراطی گری تاکید کرد.
به گزارش گروه سیاسی میزان، در این بیانیه آمده است: دنیا از خبر وقوع چندین عملیات تروریستی شامل بمب گذاری و گروگان گیری در پاریس که در آن افراد بی گناه زیادی قربانی وحشیگری داعش شدند، شوکه شده است. 

این بیانیه افزود: در این حال حادثه تلخ تروریستی در پاریس تنها حادثه ناگوار در هفته های اخیر نبوده است، پیش از این نیز گروه داعش مسوولیت عملیات تروریستی مشابهی در لبنان، عراق و سقوط هواپیمای روسی در صحرای سینا که به کشته شدن صدها بی گناه انجامید را بر عهده گرفته بود. 

در بیانیه سفارت کشورمان در زاگرب اضافه شده است: این روند نشان از این دارد که افراط گری مرز ندارد و داعش و گروه های تروریستی درحال گسترش دامنه عملیات خود هستند. 

برای مبارزه با این پدیده شوم باید حامیان فکری و مالی گروه های افراطی را رسوا و مجبور کرد که دست از حمایت تروریست ها بردارند.

این بیانیه می افزاید: عدم واکنش مناسب و جدی جامعه جهانی نسبت به خشونت گروه های افراطی در افغانستان، لبنان، عراق و سوریه باعث خشمگین شدن و توسعه فعالیت تروریست ها شده است. 

آدرس افراطی گری، خواه به نام داعش یا هر نام دیگری که دست به اقدامات ضد بشری می زند روشن است و جامعه جهانی باید برای مقابله با آنها به طور متحد عمل کند.

این بیانیه تصریح کرد: ضمن تاسف، تاثر و ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان افراطی گری امید است که ملت و دولت های مسوولیت پذیر با هماهنگی بر این روند هولناک نقطه پایان بگذارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *