صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آمادگی تهران برای گسترش مناسبات دوجانبه با تونس

۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷:۵۹
کد خبر: ۸۶۹۱۱
دسته بندی‌: سیاست
خبرگزاری میزان-معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان در دیدار رئیس جمعیت برادری و دوستی تونس و ایران روابط ۲ کشور را رو به رشد خواند و بر آمادگی تهران برای گسترش هر چه بیشتر روابط دوجانبه با تونس تأکید کرد.
به گزارش گروه سیاسی میزان، محمد سعد رئیس جمعیت برادری و دوستی تونس و ایران و رئیس شورای مشترک بازرگانی دو کشور به همراه اعضای این جمعیت در محل وزارت امور خارجه کشورمان با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار آخرین تحولات روابط دوجانبه، راه‌های گسترش همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی و نیز اوضاع منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر اخیر ظریف به تونس و آثار مثبت آن، روابط دو کشور را رو به رشد دانست و بر آمادگی تهران برای گسترش هر چه بیشتر روابط دوجانبه تأکید کرد.

در این دیدار محمد سعد سفیر اسبق تونس در تهران و رئیس جمعیت دوستی ایران و تونس نیز ضمن ابراز خرسندی از سفر به کشورمان و آشنایی با تحولات و پیشرفت‌های موجود در جمهوری اسلامی ایران، مراتب تسلیت و تأسف عمیق خود را نسبت به جان باختن جمعی از هموطنان ایرانی در حادثه تلخ منا ابراز داشته و همچنین پیشرفت‌های علمی، صنعتی و فناوری در کشورمان را موجب افتخار جهان اسلام برشمرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *