صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

برداشتن رمز عبور فایل Zip و Rar

۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹:۰۱
کد خبر: ۸۶۶۲۵
دسته بندی‌: فضای مجازی ، عمومی
خبرگزاری میزان - در این آموزش یک نمونه از بهترین این برنامه ها را معرفی و لینک دانلود همراه با آموزش استفاده از آن را قرار میدهم .
به گزارش گروه فضای مجازی ، 99 درصد فایل هایی که از اینترنت دانلود می کنیم با استفاده از فرمت Rar یا Zip فشرده می شوند . هر فایل فشرده ای برای افزایش امنیت همچنین تبلیغات سایت یک رمز عبور بر روی آن قرار داده می شود . خوب ممکن است بعد از دانلود فایل همان زمان نتوانید آن را از حالت فشرده خارج کنید و بخواهید چند روز دیگر کار اکسترکت را انجام بدهید . اگر رمز عبور فراموشتان شود چاره کار چیست ؟ راه حل استفاده از برنامه های قفل شکن می باشد . نرم افزارهای زیادی برای انجام اینکار وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند .

1. ابتدا نرم افزار RAR Password Unlocker را از این قسمت دانلود کرده و برنامه را نصب کنید . همان طور که از نام نرم افزار پیداست، برای بازیابی پسورد فایل های فشرده با فرمت rar از این نرم افزار استفاده میشود.بعد از نصب نرم افزار دو گزینه ی  RAR Password Recovery و Search Encrypted Files را میبینید.بخش اول یعنی RAR Password Recovery پسورد فایل هایی که کلمه عبور آن ها فراموش شده است را بازیابی می کند.

2.کافیست بر روی گزینه RAR Password Recovery کلیک کرده و فایل فشرده را وارد نرم افزار کنید . سپس بر روی کلید استارت کلیک کنیدتا پیدا کردن رمز عبور آغاز شود .  

بسته به نوع رمز ممکن است تا یک ساعت هم این پروسه طول بکشد . سعی کنید از سایت های فارسی این برنامه را دانلود کنید که رمز عبور کرک برای شما جهت فعال شدن قرار داده می شود .

3.با استفاده از گزینه Search Encrypted هم می توانید در کامپیوتر ، شبکه ، یا یک درایو خارجی به دنبال فایل های فشرده بگردید و رمز عبور آن را بردارید .


اگر از این برنامه استفاده کردید و نیاز شما را برآورده نکرد از نرم افزار KRyLack RAR Password Recovery استفاده کنید . استفاده از این نرم افزار کار شما را سریع تر پیش میبرد.چرا که صفحه تنظیمات آن حرفه ای تر می باشد.در صفحه تنظیمات،آیتم های گوناگونی دیده میشود که فرآیند بازیابی و پیدا کردن پسورد را سریع تر می کند.مثلا می توانید کاراکتر هایی که حدس میزنید در پسورد موجود باشد را تایپ کنید تا بازیابی سریعتر پیش رود.


/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *