صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

وزیر ورزش از مجلس کارت زرد گرفت

۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸:۰۹
کد خبر: ۸۱۸۴۱
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-نمایندگان مجلس در جلسه امروز سؤال ملی احمد شوهانی نماینده ایلام را از محمود گودرزی مورد بحث و بررسی قرار دادند.
به گزارش گروه سیاسی میزان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان سؤال ملی احمد شوهانی نماینده ایلام از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

شوهانی در این سؤال از وزیر ورزش پرسید: علت گسترش فساد و بداخلاقی در ورزش، غفلت از مسائل اساسی جوانان، دخالت در امور فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی و بی‌توجهی به شایسته‌سالاری در انتصابات چیست؟

پس از توضیحات وزیر ورزش، شوهانی اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر قانع نشده است و نمایندگان با 94 رأی موافق، 76 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از 195 نماینده حاضر در صحن علنی، از پاسخ‌های وزیر ورزش قانع نشدند و بدین تریب وی اولین کارت زرد خود را از پارلمان دریافت کرد.

 وکلای ملت پیش از این به علی‌‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش (2 کارت زرد)، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی (دو کارت زرد)، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی (سه کارت زرد )، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (2 کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد) و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت (2 کارت زرد) و محمود واعظی وزیر ارتباطات (یک کارت زرد) داده‌ بودند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *