صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بالغ بر ۳۳ پروژه تحقیقاتی راهبردی در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس انجام شد

۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰:۰۱
کد خبر: ۸۰۰۳۲۶
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون پژوهش و مطالعات راهبردی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در تشریح بخشی از اقدامات پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، گفت: طی دو سال گذشته بالغ بر ۳۳ پروژه تحقیقاتی راهبردی در این پژوهشگاه انجام شد و ۲۵ پروژه در دست اقدام در حوزه‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت داخلی است.
سرتیپ ستاد امیر حسین شکوهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ضرورت تبیین و بیان ابعاد مختلف دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: شهدا، رزمندگان و... دین خود را نسبت به انقلاب ادا کردند.
 
دفاع مقدس دُری در صدف تاریخ کشور
مدیریت دانش دستاورد‌های دفاع مقدس و تاریخ انقلاب، مسئولیتی بسیار سنگین و خطیر است
معاون پژوهش و مطالعات راهبردی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با بیان ضرورت نگاه ویژه به دفاع مقدس به عنوان دُری در صدف تاریخ کشور، تصریح کرد: گرداوری و مدیریت دانش دستاورد‌های دفاع مقدس و تاریخ انقلاب، مسئولیتی بسیار سنگین و خطیر است و این پژوهشگاه این مسئولین مهم را برعهده دارد.
 
 
 
 
مدیریت دانش فرهنگ دفاع مقدس، سنگری مهم در مقابل یورش تحریفی دشمن
شکوهی بیان ابعاد و مدیریت دانش فرهنگ دفاع مقدس را سنگری مهم در مقابل یورش تحریفی دشمن دانست و اضافه کرد: باید این ارمغان ارزشمند و راه گشا را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و این رسالتی مهم بردوش ماست.
 
 
وی در تشریح بخشی از اقدامات پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، تصریح کرد: طی دو سال گذشته بالغ بر ۳۳ پروژه تحقیقاتی راهبردی در این پژوهشگاه انجام شد و ۲۵ پروژه در دست اقدام در حوزه‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت داخلی است.
 
دفاع مقدس الگویی ارزشی، راهبردی و حاصل مجاهدت نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش، سپاه و بسیج مردمی
معاون پژوهش و مطالعات راهبردی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس را الگویی ارزشی، راهبردی و حاصل مجاهدت نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش، سپاه و بسیج مردمی دانست و اضافه کرد: بازتاب این فرهنگ غنی بسیار مهم و ضروری است.
 
 
 
 
 
جمهوری اسلامی ایران، کشوری مستقل است
شکوهی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری مستقل است، اظهار داشت: استقلال ما نشأت گرفته از آموزه‌های اسلام است و وابستگی به شرق و غرب ندارد و استقلال رأی دارد و دنیا این مهم را می‌داند، ایران دفاع از جبهه حق را یک اصل مهم می‌داند و به آن عمل کرده است.
 
 

برچسب ها: ارتش سپاه موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *