صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

جبهه مقاومت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی در حوزه برون‌مرزی و بین‌المللی است

۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰:۰۱
کد خبر: ۸۰۰۳۲۳
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
یک استاد دانشگاه با تأکید براینکه جبهه مقاومت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی در حوزه برون‌مرزی و بین‌المللی است، گفت: این دستاورد در راستای صدور انقلاب اسلامی ایران محقق شده است.
حجت الاسلام حسین متفکر در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی، گفت: اقتدار، مهمترین دستاورد انقلاب برای کشور و ملت عزیز ایران است و این دستاورد‌ها را باید در ابعاد داخلی و بین‌المللی تشریح کرد.
 
انقلاب اسلامی، دستاورد‌های مهمی در زمینه‌های سیاسی، علم و فناوری و به ویژه دفاعی، امنیتی برای کشور به ارمغان آورده است
این استاد دانشگاه در تشریح دستاورد‌های انقلاب در داخل کشور، افزود: انقلاب اسلامی، دستاورد‌های مهمی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علم و فناوری و به ویژه دفاعی، امنیتی برای کشور به ارمغان آورده است.
 
 
 
 
 
 
 
جبهه مقاومت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی در حوزه بین‌المللی است
متفکر با تأکید براینکه جبهه مقاومت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی در حوزه برون‌مرزی و بین‌المللی است، تصریح کرد: این دستاورد در راستای صدور انقلاب اسلامی ایران محقق شده است.
 
 
 
جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت دفاعی و امنیتی قرار دارد
این پیشکسوت سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت دفاعی و امنیتی قرار دارد، اضافه کرد: این اقتدار و قدرت با نگاه به درون و استفاده از ظرفیت‌های داخلی تحقق پیدا کرده است.
 
 
متفکر با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند با وجود قدرت دفاعی و امنیتی بالا و آمادگی نیرو‌های مسلح به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران ضربه وارد کنند، اظهار داشت: باید در حوزه‌های مختلف هم به این اقتدار با نگاه ویژه به ظرفیت داخل و تخصص جوانان کشور دست پیدا کنیم.
 
 

برچسب ها: ارتش سپاه موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *