صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

علت تغییر استاندار کرمانشاه سکونت خانواده وی در تهران بود

۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱:۰۹
کد خبر: ۷۸۹۳۵
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور گفت: علت تغییر استاندار کرمانشاه سکونت خانواده وی در تهران بود و سیاست دولت عدم تغییر استانداران است.
به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه ی همایش سراسری استانداران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون علت تغییر استاندار کرمانشاه گفت: وزارت کشور همواره ارزیابی هایی از استانداران و فرمانداران سراسر کشور انجام می دهد و در جمع بندی های صورت گرفته با توجه به اینکه خانواده ی آقای بابادی استاندار سابق کرمانشاه در تهران سکونت داشتند تصمیم بر این شد که این تغییر صورت گیرد.

وی ادامه داد: آقای بابادی دو سال در استانداری کرمانشاه حضور داشتند و در این مدت اقدامات مثبتی را انجام دادند و به پاس این اقدامات وزارت کشور از وی تقدیر می کند.

امیری با اشاره  به جانشین آقای بابادی در استانداری کرمانشاه گفت: آقای رازانی که جانشین آقای بابادی در استانداری کرمانشاه شده اند سابقه چندین سال کار در بخشهای مختلف وزارت کشور را دارند و پیش از این نیز استاندار استان کردستان بوده اند.

سخنگوی وزارت کشور درادامه جابه جایی های اخیر در وزارت کشور و استانداری ها را معمول و متعارف دانست و اظهار کرد: سیاست وزارت کشور عدم تغییر در ترکیب استانداران است و انشاءالله دیگر تغییر خاصی در استانداران وجود نخواهد داشت.

امیری در پاسخ به سوالی پیرامون شایعه برکناری استاندار قزوین گفت: استاندار قزوین درحال  حاضر مشغول انجام وظایف مربوط به خود است و برنامه ای برای تغییر او نداریم.

قائم مقام وزیر کشور در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون اظهارات آیت الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری مبنی بر ضرورت اطمینان بخشی به شورای نگهبان برای استفاده از صندوق های الکترونیک در انتخابات پیش رو گفت: آیت الله یزدی یکی از حامیان برگزاری انتخابات الکترونیک است و دغدغه ها و نگرانی های ایشان و اعضای شورای نگهبان پیرامون ضریب ایمنی واطمینان بخشی برگزاری انتخابات الکترونیک کاملاَ به حق و به جا است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *