صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

علت حضور پلیس راهور مقابل جناغی‌ها در بزرگراه‌ها

۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸:۰۱
کد خبر: ۷۸۸۰۴۸
سرهنگ علی همه خانی از حضور ماموران راهور مقابل جناغی‌های بزرگراه‌ها به منظور نظم دهی و جلوگیری از سبقت رانندگانی که احساس زرنگی می‌نمایند و همچنین روان سازی ترافیک در مسیر همجوار این معابر خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگدر این خصوص گفت: برخی رانندگان با دیدن صف ایستادن خودرو‌ها جهت ورود یا خروج از بزرگراه‌ها و برخی معابر اقدام به جلو زدن و سبقت از دیگر رانندگان گرفته تا به اصطلاح خود زرنگی نموده و زودتر بتوانند از ترافیک و صف رهایی یابند و زودتر به مقصد برسند غافل از اینکه رفتار و حرکات آن‌ها از طریق ماموران مستقر و دوربین‌های نظارتی کنترل می‌گردد.

سرهنگ همه خانی افزود: این طرح در معابر ورودی و خروجی بزرگراه‌ها بمنظور هدایت منظم خودرو‌ها به لاین اصلی خود و همچنین به جریان افتادن حرکت روان خودرو‌ها بین خطوط توسط عوامل پلیس بزرگراه‌ها اجرا می‌شود.
 
بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: در این طرح رانندگانی که در مسیر خروجی و ورودی‌های بزرگراه‌ها قرار می‌گیرند به این ترتیب و با اشاره و جهت دهی ماموران راهور مستقر در این مسیر‌ها از سرعت خود کاسته و با نظم و عبور مطمئن ابتدای جریان عبوری و پشت دیگر خودرو‌ها قرار و در نهایت به بزرگرراه وارد شده و به مسیر خود ادامه می‌دهند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با اجرای این طرح حرکت بین خطوط رعایت و تردد‌ها روان شده و تردد‌ها سامان می‌گیرد و نظم خاصی به عبور ایمن رانندگان داده می‌شود و همچنین به تخلیه هر چه سریع‌تر معابر از هر دو طرف کمک بسیاری می‌نماید و از تداخل بار ترافیکی در مسیر و جلو زدن و سبقت راندگان زرنگ جلوگیری می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *