صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

تاکید بر نقش مهم آژانس در برجام در جلسه کمیسیون ویژه با حضور آمانو

۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۸۶۴۶
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان-سخنگوی کمیسیون ویژه برجام جلسه امروز برجام با آمانو را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: در برجام نیز نقش مهمی به آژانس داده شده است و راستی آزمایی گزارش آژانس می تواند برجام را عملیاتی و یا مانع از آن شود.
به گزارش گروه سیاسی میزان، سید حسین نقوی حسینی جلسه امروز کمیسیون ویژه برجام با حضور آمانو را جلسه بسیار خوبی دانست و گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون نکاتی را بی پرده مطرح کرده و آمانو نیز بی پرده پاسخ داد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس ادامه داد: گفتگوهای خوبی در این جلسه صورت گرفت و محورهای مورد نظر عنوان شد.

این نماینده مجلس در ادامه نقش آژانس بین المللی انرژی اتمی را در زمینه پرونده هسته ای ایران دوگانه دانست و افزود: با توجه به اینکه کشورمان عضو آژانس است این نهاد باید مطابق با مقررات و ان پی تی فناوری هسته ای کشورمان را مورد حمایت قرار داده و در این زمینه به ما کمک کند.

نقوی حسینی تصریح کرد: در برجام نیز نقش مهمی به آژانس داده شده است و راستی آزمایی گزارش آژانس می تواند برجام را عملیاتی و یا مانع از آن شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در مجلس گفت: نگاه آمانو نسبت به برجام مثبت بود و معتقد بود با مذاکرات در طول سال های گذشته  پله به پله بهم نزدیک شدیم و در حال حاضر به نقشه راهی رسیدیم که همه اختلافات گذشته ما را حل می کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *