صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

از ابتدا هم منعی برای فروش اموال «پدیده» وجود نداشت/تلاش دستگاه قضا برای صدمه ندیدن مردم/حل پرونده به تلاش هیات مدیره این شرکت بستگی دارد

۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹:۴۶
کد خبر: ۷۵۶۵۷
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- صادقی با بیان اینکه بنا داریم در پرونده «پدیده شاندیز» با نظر ارفاقی حتی الامکان مجوزها صادر شود تا مردم صدمه نبینند، اظهار کرد: البته رفع مشکلات شرکت پدیده شاندیز به تلاش هیات مدیره این شرکت و اینکه چگونه در راستای اجرای این مصوبات اقدام کنند تا مشکلات حل شود، بستگی دارد.
«غلامعلی صادقی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان در خصوص روند صدور مجوز فروش اموال شرکت پدیده، اظهار کرد: در خصوص پرونده پدیده شاندیز پیشنهاداتی از طریق ستاد ساماندهی استان خراسان رضوی مطرح شده بود که اواخر هفته گذشته این پیشنهادات به نتیجه قطعی رسید و به هیات مدیره این شرکت ابلاغ شد تا در راستای اجرایی شدن این مصوبات اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بخشی از پیشنهادات مربوط به صدور مجوزهای قانونی است که ادارات و دستگاه‌های مربوطه آن را انجام می‌دهند، که مقرر شد با پرداخت هزینه‌ها و عوارض قانونی برای ادامه کار این پروژه، مجوزها هم صادر شود.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه بنا داریم در این پرونده با نظر ارفاقی حتی الامکان مجوزها صادر شود تا مردم خیلی صدمه نبینند، اظهار کرد: البته رفع مشکلات شرکت پدیده شاندیز به تلاش هیات مدیره این شرکت و اینکه چگونه در راستای اجرای این مصوبات اقدام کنند تا مشکلات به وجود آمده حل شود، بستگی دارد.

صادقی در خصوص امکان فروش اموال این مجموعه، گفت: از ابتدا هم منعی برای فروش اموال وجود نداشت. اما چون مراحل قانونی این اموال هم از نظر عرصه و هم از نظر اعیان طی نشده بود، از آن جهت قابل فروش نبود ولی فروشی که تحت نظارت ستاد هزینه شود از ابتدا هم مشکلی نداشت.

وی افزود: فروش‌ و نقل و انتقالات خارج از نظارت ستاد مستقر در استان مورد نگرانی بود که به همین دلیل دستگاه قضایی این پروژه را توقیف کرد و حق فروش را بدون نظارت دادسرا ممکن ندانست.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه تاکنون درخواستی از سوی این شرکت برای فروش مصداقی اموالش به ما اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: از ابتدا هم اگر مانعی در خصوص اینکه شرکت پدیده بتواند نقدینگی بدست آورد و با این نقدینگی نسبت به مطالبه مردم پاسخگو باشد یا پروژه را فعال کنند، وجود نداشت.

 انتهای پیام/ 


نظرات بینندگان
احمد خیر خواه
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
با عرض سلام وخسته نباشید باید بدونیم پرداختهای شرکت به مردم از چه تاریخی شروع میشه؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *