صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تاکید دستگاه قضایی بر تسریع روند اجرای پروژه‌های عمرانی

۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳:۲۳
کد خبر: ۷۵۵۲۱۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طولانی شدن روند اجرای پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی در نگاه عموم مردم ناپسند و موجب بروز نارضایتی و گلایه‌مندی‌ها شده و به صلاح کشور نیست.
- یدالله موحد، رئیس کل دادگستری کرمان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی استان کرمان بیان کرد: موضوع تورم مساله اساسی است که بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی تاثیر گذاشته و موجب کندی روند اجرای طرح‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر پروژه‌های خوبی در حوزه راه کرمان اجرا و تکمیل شده است، اظهار کرد: لازم است که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان کرمان در دستور کار جدی وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان به قابلیت‌های کشاورزی در جنوب استان کرمان نیز اشاره و بیان کرد: ایحاد ترانزیت هوایی و ریلی برای توسعه زمینه صادرات محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در پیشگیری از بین رفتن سرمایه‌های ارزشمند کشور در حوزه آب و زمین و نیز بهبود وضعیت معیشت مردم این منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

موحد تصریح کرد: به دلیل نبود زیرساخت‌های مورد نیاز برای انتقال محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان به بازار مصرف و صادرات، سالانه بخش زیادی از این محصولات از بین رفته و به بازار‌های مصرف نمی‌رسد.

موحد با اشاره به هزینه‌های بالای اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه راه یادآور شد: با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای صادرات محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان، هزینه‌های اقتصادی آن به خوبی طی سه تا چهار سال جبران شده و از سوی دیگر وضعیت مردم منطقه نیز بهبود می‌یابد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *