صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کرونا، مانعی برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها

۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۵۴۶۶۶
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
تکلیف انتخابات برخی از فدراسیون‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا همچنان نامشخص است.

- تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی همچون اسکی، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوومیدانی و روستایی و عشایری به صورت سرپرست اداره می‌شوند و در برخی از آنها مراحل ثبت‌نام و بررسی صلاحیت کاندیداها انجام شده است؛ اما به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مجامع انتخاباتی این فدراسیون‌ها وجود ندارد.

انتخابات فدراسیون‌های در تهران برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این شهر به لحاظ کرونا در وضعیت قرمز به سر می‌برد باید صبر کرد تا این وضعیت تغییر کند. هر چند در این مدت مجامع سالیانه تعدادی از فدراسیون‌ها برگزار شده، اما این مجامع به صورت وبینار بوده و نمی‌توان مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها را به صورت وبینار برگزار کرد.

مهدی‌ علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در گفت‌وگویی که با میزان داشت، در خصوص اینکه مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها چه زمانی برگزاری می‌شود گفت: ثبت نام از کاندیدا‌های فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند انجام شده یا در حال انجام شدن است. در ادامه باید استعلام از دستگاه‌های نظارتی صورت بگیرد و در حال حاضر همه استعلام‌ها به دست ما نرسیده است. البته تا زمانی که وضعیت تهران قرمز است ما انتخاباتی را برگزار نمی‌کنیم. اگر وضعیت تهران زرد شود انتخابات برگزار خواهد شد.

باید دید در نهایت وزارت ورزش چگونه و در چه شرایطی انتخابات فدراسیون‌ها را برگزار خواهد؛ اما بعید است دوران شیوع کرونا در آینده‌ای نزدیک به پایان برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *