صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

توصیه‌های پلیس آگاهی ناجا همزمان با بازگشایی مدارس

۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳:۰۱
کد خبر: ۶۵۳۰۳۸
رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در آستانه بازگشایی مدارس از والدین خواست استفاده از سرویس‌های مجاز را برای جابجایی فرزندان خود مورد توجه قرار دهند.

- بنا بر اعلام پایگاه خبری پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهاب امینی با تشریح اقدامات پلیس در آستانه بازگشایی مدارس اظهار داشت: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود ماموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه سازی و ارائه هشدار‌های پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه تا از این طریق، آسیب‌های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.

وی در ادامه به والدین توصیه کرد:فرزندان خود را در سرویس‌های مجاز و مورد تایید مدارس ثبت نام کرده و به آنان آموزش دهند که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودرو‌های مجاز (تاکسی و...) استفاده کنند.

رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به لزوم ارائه آموزش‌های لازم به فرزندان گفت: والدین می‌بایست به دانش آموزان بیاموزند که در صورت جاماندن از سرویس مدارس، خونسردی خود را حفظ کرده و با هماهنگی اولیای مدرسه، بهترین شیوه را برای برگشت به منزل انتخاب کنند.

این مقام انتظامی همچنین از والدین درخواست کرد: از آراستن فرزندان خود به زیورآلات در مسیر مدرسه خودداری کرده و به آنان گوشزد کنند تا هیچگاه به تنهایی مدرسه را ترک نکنند و دعوت افراد ناشناس را برای همراهی یا حتی بازی نپذیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *