صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

برگزاری همایش استانی جمعیت آبادگران در تهران

۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲:۵۹
کد خبر: ۶۴۴۶۴
خبرگزاری میزان: دبیرکل جمعیت آبادگران جوان انقلاب اسلامی گفت: جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی در راستای اهداف سیاسی خود قرار است به زودی همایش استانی را در تهران برگزار کند.
حسن بیادی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان؛ پیرامون برنامه ها و فعالیت های آتی جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی گفت: جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی دارای پانزده دفتر استانی است که از این پانزده دفتر 10 دفتر فعالیت جدی را در استان های مربوطه دارند.

وی ادامه داد: بنابراین جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی در راستای اهداف  سیاسی خود قرار است به زودی همایش استانی را با حضور همه اعضا حقیقی، حقوقی و دبیران استان‌های جمعیت در تهران برگزار کند.

دبیرکل جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی درباره اهداف این همایش استانی گفت: هدف اولیه در این همایش بررسی پارامترهای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و تشکیل کمیته تشخیص توسط اعضا و دبیران استانی جمعیت است.

بیادی در مورد اعلام موضع جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی در جلسه آتی 15 مرداد خانه احزاب گفت: ما موضع خود را برای تعیین فراکسیون مربوطه خانه احزاب اصول گرایی مستقل اعلام کرده ایم.

وی درباره چگونگی همراهی جمعیت آبادگران با جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: جمعیت آبادگران به عنوان یکی از اعضای حقوقی جبهه ایستادگی در جلسه روز چهارشنبه این جبهه که به منظور بررسی وضعیت  و تبیین فعالیت‌های آتی با حضور همه دبیران کل برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

این عضو جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: امضای میثاق نامه، تعیین خط مشی ها، از سرگیری  فعالیت، نوع حضور و مواضع در فضای سیاسی کشور و... از مصوبات جلسه آتی شورای عالی جبهه ایستادگی خواهد بود.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *