صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

پیکر مطهر شهید الله‌کرم تشییع شد + تصاویر

۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴:۴۴
کد خبر: ۶۲۹۸۱۱
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» امروز مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و شهیدپرور تهران و با رعایت اصول بهداشتی، برگزار شد.

- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» امروز مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و شهیدپرور تهران و با رعایت اصول بهداشتی، برگزار شد. 

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» بر روی خودرویی که مزین به گنبدی کوچک به‌همراه پرچم قرمز «لبیک یا زینب» بود، همراه با عزاداری و سینه‌زنی شیعیان عزادار صادق آل محمد (ع) وارد خیابان‌های محله مهرآباد جنوبی شد و مردم نیز در حالی که تصاویر شهید را در دست داشتند، به استقبال شهیدی آمدند که نزدیک به چهار سال پیکر مطهرش در بیابان‌های شام، جاویدالاثر بوده است.

شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» متولد دوم تیر سال ۱۳۶۰ و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شد و در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در زمان آتش‌بس در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ به شهادت رسید. پیکر وی در منطقه مانده بود.


برچسب ها: مدافع حرم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *