صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

جدیت در برخورد با مفاسد اقتصادی نشان‌دهنده اقتدار قوه قضائیه است

۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰:۰۳
کد خبر: ۵۶۳۷۴
خبرگزاری میزان: عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: در دوره اخیر، جدیت قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی خیلی بیشتر از گذشته شده است و این امر نشان دهنده اقتدار دستگاه قضا و عدم توجه مقامات و مسئولان این دستگاه به روابط ،موقعیت و جایگاه افرادی است که جرمی را مرتکب شده‌اند.
اسدالله بادامچیان از اعضای ارشد حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان، با اشاره به هفته قوه قضائیه و ایام شهادت آیت الله بهشتی، اظهار کرد: حدود سی و هفت سال است که قوه قضائیه در ساختار نظام جمهوری اسلامی مشغول کار و فعالیت است و بزرگان این نظام از شهید بهشتی تا آیت الله آملی لاریجانی در مصدر امور این قوه قرار داشته و دارند.

بادامچیان با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی،گفت: در دوره اخیر، جدیت قوه‌قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی خیلی بیشتر از گذشته شده است و این امر نشان‌دهنده اقتدار دستگاه قضا و عدم توجه مقامات و مسئولان این دستگاه به روابط ،موقعیت و جایگاه افرادی است که جرمی را مرتکب شده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در قوه قضائیه مانند سایر قوا و دستگاه‌های دیگر هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف وجود دارد، تصریح کرد: باید آینده قوه قضائیه را ببینیم و به ایجاد تحول در این قوه توجه کنیم.

بادامچیان با اشاره به ضرورت حذف تشریفات زائد قضائی،خاطرنشان کرد: امیدواریم بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تغییرات و تحولات لازم در قوه قضائیه در زمینه برخی رویه‌های قضائی صورت گیرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *