صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش کشف شد

۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴:۵۹
کد خبر: ۵۶۱۵۸۸
فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از کشف ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از سه فروند لنج باری و دستگیری ۱۳ خدمه خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ "علی اصغر جمالی" در جمع خبرنگاران، گفت: در اجرای طرح یکروزه برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت، نیرو‌های پایگاه دریابانی کیش برای اجرای طرح در سطح حوزه استحفاظی به گشت اعزام و حین کنترل نوار مرزی به سه فروند لنج باری که در حال گذر به سمت مرز بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران دریابانی پس از توقف لنج‌ها و در بازرسی از این سه شناور موفق شدند، ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط و همچنین ۱۳ خدمه این لنج‌های باری را دستگیر و تحویل مقام قضائی دهند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش با اشاره به اینکه سودجویان با هر ترفندی قصد انتقال سرمایه‌های ملی از کشورمان را دارند، افزود: این افراد پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و حتی ورود به آب‌های مرزی کشور‌های حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت‌های جمع آوری شده به شناور‌های خارجی می‌کنند.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: در واقع قاچاقچیان، سوختی که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می‌شود را با هدف درآمد نامشروع و سودجویی به آن سوی مرز‌های آبی قاچاق می‌کنند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۷ فروند شناور حاوی سوخت قاچاق با ۲۵۶ هزار لیتر سوخت توقیف و ۵۵ خدمه نیز همراه با این شناور‌ها دستگیر شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *