صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رفع اختلاف مالی یک شرکت سوله سازی با سیستم بانکی در استان بوشهر در راستای حمایت از تولید ملی

۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۶۱۵۵۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از حل اختلاف بین یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید‌ی و سازنده سوله‌های ساختمانی و صنعتی منطقه جنوب کشور و سیستم بانکی استان در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان بوشهر خبر داد.

علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری اظهار کرد: واحد‌های تولیدی که در استان دچار مشکل قضایی هستند در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان بوشهر مطرح و بررسی می‌شوند و با ارائه راهکار‌های لازم می‌توانند به روند تولید خود ادامه دهند.

وی با اشاره به حل اختلاف بین یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید‌ی و سازنده سوله‌های ساختمانی و صنعتی منطقه جنوب کشور و سیستم بانکی استان در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان بوشهر افزود: در حال حاضر این شرکت ۵۰۰ نفر نیروی کار دارد که غالبا از شهروندان بومی استان بوده و عمده فعالیت آن‌ها در استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید.

جلوگیری از تعطیلی یا توقف فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی در سال رونق تولید

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان داشت: متعاقب مشکلات مالی این شرکت در خصوص ضمانت نامه بانکی در راستای اخذ تسهیلات این موضوع در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با فوریت مطرح و به موجب آن بانک طرف شرکت ، همکاری لازم  را با شرکت مزبور بعمل آورد و این مشکل مرتفع شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *