صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

نتانیاهو پاسخ دردناکی دریافت کرد/توازن قدرت در منطقه تغییر کرده/تل آویو و ریاض دو روی یک سکه‌/حزب الله لبنان تلافی کرد

۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶:۲۱
کد خبر: ۵۴۶۴۵۶
حزب الله لبنان روز یکشنبه طی عملیاتی تلافی‌جویانه، یک پایگاه و خودروی زرهی متعلق به رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد که این اقدام از سوی کاربران رسانه‌های اجتماعی مورد تمجید قرار گرفت.

به گزارش گروه بین الملل ، حزب الله لبنان عصر روز یکشنبه (دهم شهریورماه) پایگاه و یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در مسیر پادگان آویویم هدف قرار داد که در پی این حمله تلافی جویانه، تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

این اقدام حزب الله لبنان از سوی بسیاری گروه‌ها و مقامات مورد تمجید قرار گرفته و کاربران رسانه‌های اجتماعی نیز عملیات حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی را مورد ستایش قرار داده‌اند.

 

 

یکی از کاربران خبر مربوط به هلاکت یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در این عملیات را منتشر کرده و نوشته است: "خداوند بزرگترین است، عمر سید حسن نصرالله طولانی."

 

 

یک تحلیلگر مسائل غرب آسیا نوشت: "اسرائیل به خوبی می‌داند که این هنوز آغاز کار است اگر آن‌ها بخواهند وضعیت را متشنج کنند و این موضوع به نفع مقامات تل‌آویو نخواهد بود. نتانیاهو می‌خواست بازدارندگی حزب الله را در جنوب لبنان آزمایش کنند و پاسخ دردناکی دریافت کرد. توازن قدرت در منطقه تغییر کرده است."

 

 

یکی از کاربران در پاسخ به یک ویدئو که رفتار خشونت‌بار نظامیان صهیونیست با مردم فلسطین را نشان می‌دهد نوشت: "توحش اسرائیلی‌ها، بدون سلاح و تجهیزات، شما هیچ چیزی نیستید، شما روزی از بین خواهید رفت، استقلال برای فلسطین.

 

 

یک فعال فلسطینی با انتشار ویدئوی مربوط به شادی مردم در بیروت پس از عملیات حزب الله نوشت: "بیروت در حال جشن گرفتن حمله موفقیت آمیز حزب الله است. برای کسانی که درباره حمایت مردم پرافتخار لبنان از شیر شجاعشان سید حسن نصرالله تردید دارند."

 

 

یک روزنامه‌نگار لبنانی نوشت: "عربستان سعودی امروز یک زندان را در یمن بمباران کرد و ۱۰۰ نفر را کُشت و اسرائیل غیرنظامیان را در جنوب لبنان با بمب فسفری هدف قرار داده است."

"تمامی این‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که تسلیحات و حمایت ریاض و تل‌آویو از داعش و القاعده، سوریه را از هم پاشیده است. تل آویو و ریاض دو روی یک سکه‌اند."

 

 

یکی از کاربران توییتر با انتشار تصویر یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی که گفته می‌شود در عملیات حزب الله به هلاکت رسیده، نوشت: "حزب الله تلافی کرد و ده‌ها نفر از نیرو‌های اسرائیلی را کُشت، تانک را با خدمه آن که شامل ژنرال یگان شمال بود را منهدم کرد."

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *