صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

دیدار دوستانه پارس جنوبی با تراکتورسازی و بی‌خبری از حضور در تورنمت شیراز

۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶:۴۹
کد خبر: ۵۲۸۳۵۴
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از اردوی اردبیل در سفری یک روزه راهی تبریز شده و با تیم تراکتورسازی بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال پارس جنوبی جم تا چند روز دیگر راهی اردوی اردبیل می‌شود و ۱۰ روز در این شهر اردو برگزار می‌کند. در همین راستا، چند بازی‌های تدارکاتی هم در این اردو در دستور کار فراز کمالوند قرار دارد، ولی آنها هنوز هیچ تیمی را برای بازی تدارکاتی هماهنگ نکرده‌اند.

شاگردان کمالوند پس از اردوی سرعین راهی تبریز شده و در این سفر یک روزه یک بازی تدارکاتی با تیم تراکتورسازی تبریز انجام خواهند داد. این بازی به شرطی برگزار می‌شود که تیم تراکتورسازی، تا قبل از این بازی راهی اردوی تدارکاتی ترکیه نشده باشد.

از سوی دیگر نام تیم پارس جنوبی جم در بین تیم‌های حاضر در تورنمنت چهارجانبه شهدای شیراز دیده می‌شود. این تورنمنت با حضور تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، گل‌گهر سیرجان، شاهین شهرداری بوشهر و یکی از دو تیم پارس جنوبی جم و تیم جوانان ایران برگزار خواهد شد.

جالب این است که نام تیم پارس جنوبی در حالی در بین شرکت کنندگان این مسابقات قرار گرفته که دعوت کتبی و شفاهی از این تیم نشده و مسئولان باشگاه پارس جنوبی از شرکت در چنین مسابقاتی بی‌خبر هستند. این رقابت‌ها از ۲۸ تا ۳۱ تیر، درست یک هفته بعد از اردوی اردبیل برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *