صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

اجرای پایلوت طرح "نماد" طی سال ۹۷ در استان همدان

۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰:۱۷
کد خبر: ۵۰۴۰۱۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از اجرای پایلوت طرح "نماد" (نظام مراقبت دانش آموزی) طی سال ۹۷ در این استان خبر داد.

سعید گلستانی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از اجرای پایلوت طرح "نماد" (نظام مراقبت دانش آموزی) طی سال ۹۷ در این استان خبر داد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: این طرح با همکاری آموزش و پرورش و سایر نهاد‌های مرتبط به صورت پایلوت در شهر همدان و شهرستان بهار برای همه مراکز آموزشی عملیاتی شده است.

گلستانی ادامه داد: در طرح "نماد" برای شناخت آسیب‌های دانش آموزان اطلاعات همه آنان (اخلاقی، علمی، توانایی و ضعف) در یک سامانه بارگذاری و در مرحله بعد کلاس‌های اختصاصی برای آن‌ها برگزار می‌شود که امید است این طرح علمی تا پایان برنامه ششم در کل کشور عملیاتی شود.وی گفت: طرح نماد طرح سنگینی است که لازمه آن آموزش والدین، مدیران و معلمان و دانش آموزان است که اگر عملیاتی شود در انتخاب افراد شایسته برای پست‌های اجرایی در آینده این طرح بهترین راهکار خواهد بود.

گلستانی افزود: تمام اطلاعات علمی دانش آموزان از دوران ابتدایی تا دبیرستان در این سامانه بارگذاری می‌شود و در اختیار اشخاصی که لازم است قرار می‌گیرد تا دانش آموزان در حوزه‌های مختلف انتخاب شوند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان خاطر نشان کرد: لازم است نقاط ضعف این طرح برطرف شود تا در سراسر کشور اجرایی گردد چرا که نیاز به بودجه زیادی دارد و زیرساخت‌های آن نیز باید در مدارس مهیا شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *