دیدار رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه با خانواده شهیده شیرین اسماعیلی
در روزهای گرامیداشت هفته قوه قضاییه و در امتداد تکریم مقام والای شهدای جنگ، سیدعلی کاظمی رئیس پژوهشگاه، با حضور در منزل خانواده شهیده شیرین اسماعیلی، ضمن ابراز همدردی با همسر وی با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت این خانواده تجلیل کرد و آمادگی مجموعه خود را برای پیگیری حقوقی پرونده شهدا، بهویژه پرونده شهیده اسماعیلی، اعلام داشت.
شهیده شیرین اسماعیلی از کارکنان زندان اوین بود که به گفته همسرش، با وجود احتمال خطر، هیچگاه سنگر خدمت را ترک نکرد.
در جریان این دیدار، سیدعلی کاظمی، رئیس پژوهشگاه، با تسلیت به خانواده این شهیده و گرامیداشت یاد همه شهدای جنگ، بر ضرورت تکریم خانوادههای آنان تأکید کرد و آمادگی پژوهشگاه را برای ارائه راهنمایی و پیگیری حقوقی پرونده شهدا اعلام داشت.
در پایان این دیدار نیز لوح سپاسی به پاس صبر و استقامت این خانواده تقدیم شد.
در بخشی از متن این لوح آمده است: «سلام و درود خدا بر شما که با تأسی به مکتب سرخ اباعبدالله الحسین (ع)، گوهری گرانسنگ را در راه صیانت از ارزشهای متعالی اسلام و سربلندی میهن اسلامی تقدیم نمودید. شهادت، اوج کمال انسانی و پیوند با حقیقت لایتناهی است و شهیده سرافراز، شیرین اسماعیلی، با نثار خون پاک خویش در میثاقی جاودانه با آرمانهای انقلاب اسلامی، در زمره شاهدان همیشه زنده تاریخ قرار گرفت.»
انتهای پیام/